Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hassu tilanne (miehistä)

Vierailija
10.11.2007 |

Nimittäin, olen onnellisesti naimisissa ja meillä on 2 pientä lasta. Mieheni on kiltti, mukava, auttavainen, kohtuullisen kivan näköinen ja seksielämämme on erittäin laadukasta, hän tietää täsmälleen mistä pidän ja nautin joka kerta. Tykkään koskettaa häntä ja halailemme paljon.



Varmaankin monen lapsiperheen tavoin, keskusteluyhteytemme on kuitenkin vaatimaton. Päivittäin puhumme lähinnä lasten touhuista ja sivuamme jotain ajankohtaisia uutisia, tuttavien kuulumisia jne. Mutta emme keskustele. En tykkää ottaa oman mieheni kanssa paria tuoppia olutta ja jauhaa niitä näitä, en myöskään halua vaihtaa syvällisiä ajatuksia parisuhteesta, seksistä tai elämän ilmiöistä hänen kanssaan. Nauramme yhdessä lähinnä lasten toilailuille tai hölmöille pieru-pissa-kakkajutuille, mutta nuuten huumorintajumme ovat täysin erilaiset. En jaksa katsoa dorkakomedioita joita hän katsoo ihan innoissaan, hän taas ei tajua vähäeleistä tilannekomiikkaa eikä sarkasmiani.



Minulla on miespuolinen ystävä, jonka kanssa käyn usein kahdestaan ulkona, juttelemme ihan kaikesta ja rakastan keskustella hänen kanssaan. Nauramme täsmälleen samoille asioille ja hän saa parilla sanalla ja ilmeellään minut nauramaan kippurassa. Hän on fyysisesti vetovoimainen ja miehekäs, mikä tuo mukavaa jännitettä välillemme. Joskus pienessä sievässä molemmat tuomme selvästi esiin, että pidämme toisiamme " pantavina" ja joskus tulee mm. tanssittua hitaita tai puristettua toista pepusta leikillään jne. Emme kuitenkaan ylitä soveliaisuuden rajoja mielestäni, koska emme ole koskaan ajautuneet seksiin. Kerran suutelimme humalassa erotessamme, kun tiesimme ettemme näe toisiamme moneen kuukauteen. Siitäkin tuli vaivaantunut viritys seuraavaan tapaamiseen, joten en halua sen toistuvan. Hän on onnellisesti kihloissa tahollaan. Odotamme tapaamisiamme innolla ja joka kerta pitää heti suunnitella koska seuraavan kerran nähdään.



Olen erittäin tyytyväinen tähän hassuun tilanteeseen! Vai oinko se hassu? teenkö jotain väärin, vai " saako" näin mielestänne elää? Ajaudummeko " pahoille teille" tuon ystäväni kanssa, vaikka molemmat tiedämme ettei meistä ole parisuhteeseen keskenämme.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi ja ystäväsi kihlattu, kuinka läheisiä olette? Mitä mieltä he ovat tapaamisistanne?

Vierailija
2/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut uhkana. Riittääkö sinulle se, mitä mieheltäsi tai muilta ystäviltäsi saat vai katkeroidutko?



Minulla vähän sama tilanne, tosin ei miespuolista ystävää vaan naisystäviä tarpeeksi, joiden kanssa voin keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnemme kaikki neljä toisemme ja olemme käyneet porukallakin viihteellä. kun olemme ystävän kanssa kahdestaan, puolisomme tietävät meidän olevan toistemme seurassa mutta yleensä annamme ymmärtää että paikalla oin muitakin kavereita. tämä siksi ettei tulisi turhaa mustasukkaisuutta... sellaista emme ole kylläkään havainneet, eli ihan hyvin suhtautuvat tapaamisiimme.



uskon että tämä on oikein hyvä juttu niin kauan kun emme sorru hölmöilemaan keskenämme!

Vierailija
4/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt samaa, siksi koitankin olla oikein hyvää pataa ystävän kihlatun kanssa:)

Minulla on muutama oikein hyvä naispuolinenkin ystävä, joten en varmaan katkeroituisi. Jotain silti puuttuisi, tämä tärkeä ihminen elämästäni!



ap

Vierailija
5/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että tarviit tuommoisen " kakkospoikaystävän" vain itsetuntoa pönkittämään...

Vierailija
6/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrittäisin jossain välissä viilennellä suhdetta, että tämä ystävämieheni saisi rauhassa alkaa perustamaan perhettä ja keskittyä omaan kihlattuunsa. Ei ole reilua häntäkään kohtaan, jos koko ajan pidät häntä varalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen ei ole mikään pönkittäjä vaan pitkään tuntemani hyvä ystävä. Välitän hänestä todella paljon, enkä todellakaan tarvitse mitään pönkittäjää.

Vierailija
8/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pointti. Ystävällä on aika niukasti vapaa-aikaa ja minä sitten vien siitä osan... täytyy ehkä koittaa harventaa tapaamisia. Kovin rakastuneita kyllä ovat ja toivon heille hyvää. Tuntuu että huumorintaju ei heilläkään pelaa keskenään ihan nappiin, mutta mistäpä varmaksi tietäisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörittäjiä, anteeksi vaan!!!! EI OLe olemassa miespuolista ystävää täysin viattomassa mielessä!!! Väärin puolisoille!!!!!

Vierailija
10/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään munahaukan kanssa iltojaan istuis, varaudu siihen et miehen kihlattu pistää ohjakset tiukemmalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. munahaukka-ap;)

Vierailija
12/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneside vaan saattaa tulla liian vahvaksi ja vetovoima kasvaa ellei pidä varaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan jatkaa niin, että pidetään yhteyttä mutta nähdään harvemmin, sitä kivempaahan sitten on! Ja toivon että pysytään jatkossakin molemmat tyytyväisinä tlanteeseen omien puolisoiden kanssa...



ap

Vierailija
14/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


pyörittäjiä, anteeksi vaan!!!! EI OLe olemassa miespuolista ystävää täysin viattomassa mielessä!!! Väärin puolisoille!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän