Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huijasikohan (kuljetusfirma) Hakonen äsken puhelimessa?

Vierailija
04.04.2018 |

Sain viestin, että pakettini saapuu huomenna kotiinkuljetuksella jonain ajankohtana klo 15.30 eteenpäin, joskin he ilmoittavat puoli tuntia ennen toimitusta tarkan saapumisajankohdan. Koska olen töissä klo 16 asti, päätin soittaa ja ilmoittaa asiasta. Poika puhelimen päässä näppäili/klikkaili jotain ja ilmoitti sitten, että hän vaihtoi edellisen paketin toimitusajankohtaa. En kyseenalaistanut mitään, enkä edes tajunnut siinä hetkessä kysyä, miten tämä asiakaspalvelija vahvisti juuri minun pakettini toimitusajankohdan, koska en antanut paketin lähetystunnusta enkä toistamiseen nimeäni. Hiukan epäilen, että heillä olisi käytössään puhelinnron automaattinen tunnistus soitettaessa. Eli, katsoikohan poika lähinnä tiukkaa rynkytystä tai iltajaskan uutisia puhelumme ajan, ja pakettini saapuu huomenna edelleen klo 15.30 eteenpäin?

Hatunnostot ammatinvalinnalle, jos näin on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä logistiikkayrityksessä, vuoden olin suorassa yhteydessä lähetysten vastaanottajiin joka päivä.

Meillä on järjestelmä mistä voin katsoa puhelinnumerolla niiden vastaanottajien kaikki osoitetiedot, joille olemme lähettäneet toimitusaikavahvistuksen tekstiviestillä. Usein tuli itsellenikin tarve jatkaa keskustelua asiakkaan kanssa, kun itse homma hoitui 15 sekunnissa. Kyllä minulta muutamaan otteeseen on varmisteltu että entäs lähetystunnus, minkä olen sitten vaikka toistanut perässä kun se on siinä edessäni näkynyt.

Vierailija
2/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Suomeksi ylempi kommenttini: Poika todennäköisesti hoiti jo asian. Noissa paikoissa vaaditaan niin helvetin nopeaa toimintaa esimiesten toimesta, ettei kukaan halua käyttää puhumiseen liikaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Vau.

Ap

Vierailija
4/9 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea palvelu.Tuote tuotiin sovittuun aikaan ja asennuspalvelu laittoi pesukoneen kiinni.Asiasta ilmoitettiin myös etukäteen puhelimitse.Loistavaa palvelua.

 

Vierailija
5/9 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä v*ttua sinä yrität kysyä?? Voisitko edes yrittää kirjoittaa selkeästi.

Vierailija
6/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Hakosen ukkoa toimitti ja asensi lieden ja jääkaapin. Toinen ukko teki asennustyön, toinen kuljetti tavarat autosta asuntoon. Toinen ukko näytti avaavan eteisen laatikon. Ilmeisesti etsi rahanarvoista varastettavaa. Kannattaa olla tarkkana Hakosen ukkojen kanssa. Jos on yksin vastaanottamassa lähetystä niin vaikea on pitää silmällä tuollaisia. Tilaisuus tekee varkaan. Nuokin äijät puheesta päätellen ulkomaalaistaustaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus Hakosen pesukoneen asennuksesta. Asennusaika ei pitänyt alkuukaan sovitusta, onneksi minulla sattui olemaan vapaapäivä ja olin kotona. Kysyin asentajalta todistusta asennuksesta (kotivakuutusta varten jos joskus tulisi vesivahinko) ja hän ei siihen osannut sanoa mitään. No laitoin sitten sähköpostilla kyselyä todistuksen perään. Laitoin parikin sähköpostia, joihin en koskaan saanut vastausta. Soitin asiakaspalveluun ja muutaman viikon päästä sain sitten kuvan "kuitista" josta ei tosiaan saa selvää muuta kuin että joku söheröinen allekirjoitus siihen on laitettu... Onneksi ei ole tullut vesivahinkoa ja pesukonekin vaihtuu pian uuteen. Tilaan kyllä asennuksen jostain muualta. Oman kokemukseni perusteella en kyllä voi suositella kyseistä firmaa.

Vierailija
8/9 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita ja varkaita Hakosen työntekijät. Ihmekö tuo, tekevät ns. paska duunia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ovat toimittaneet kaksi kodinkonetta (uuni ja pyykinpesukone), molemmat naamuuntuneita. Asiakaspalvelussa ei otettu asiasta mitään vastuuta ja korvaavien toimitus venyi viikkotolkulla.