Lue keskustelun säännöt.
Mopot
10.03.2018 |
Eli ensi vuotta mietiskellen. Täytän ensi vuonna 15 ja haluaisin ajaa mopokortin mutta ei siinä ongelmaa mutta se minkälaisen mopon hommaan ja haluaisin mopon enkä skootteria ja olen siis tyttö jos joku ei tajunnut olisiko teillä hyviä/hyvännäköisiä mopo ehdotuksia
Kommentit (5)
Ostat derbi johon isket gianellin ja 70cc kiinni ni si o hyvä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Pv on paras
Ei kai se ole wt?
Derpi. Sitten 70cc pytty tilalle, putkistoa kuntoon ja ruisku niin kyllä kulkee.