Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unileverin tutkimuksen mukaan naiset ovat huomattavasti kiinnostuneempia pesuainemainoksista kuin miehet

Vierailija
06.02.2018 |

Mites tämä VOI olla mahdollista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis suomalainen tutkimus. Linkkiä ei ole sillä työskentelen markkinointialalla ja olen tutustunut tähän työn puolesta.

Vierailija
2/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin siivoaminen kiinnostaa enemmän naisia ja sillä siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekkaan totta. Nestlen tutkimukset ovat totta mitä wikipedia on tuonut julki. On aika uuteen maailman järjestykseen ja maailman hallitukseen.

Vierailija
4/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilever on Queen Elizabeth2 omistama eikä se voi mitään muuta kuin kusettaa.

Vierailija
5/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tutkimus näkemiseen perustuvaa tai haluttuihin asioihin perustuva? Ajattelin vain että sitruunani ovat ihan mahdottoman hyviä.

Vierailija
6/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin maksettuihin hutkimuksiin kannattaa suhtautua terveen kriittisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet tehdään naisia kiinnostaviksi ja siksi ne myyvät.

Vierailija
8/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenlehdissä=naisia

Miestenlehdissä=naisia

Nainen myös tekee ostopäätöksissä monesti lopullisen päätöksen, kuten asunnonvalinnan suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesuaineet tehdään naisia kiinnostaviksi ja siksi ne myyvät.

Kuulostaa 60-luvulta mutta mikäpä minä olen sanomaan.