Eikö jo riittäis tuo Prismojen typerän naivi ja mitään sanomaton mainonta?
"Nå nu är det halpaa" ja samat mitäänsanomattomat bulkkituotteet eikä mitään muuta sanottavaa tai kunnon tarjottavaa... Kenelle ne on suunnattu???
Oneksi on Citymarket ja Lidl. Niissä molemmissa on hyviä ja edullisia elintarvikeiden merkkituoteita tarjouksessa usein, toisin kuin Prismojen näennäis halpuutetut Rainbow ja Extra mössöt.
Kommentit (6)
K-ryhmä ainakin kiittää, koska niillä viimevuoden ruokamyynti kasvoi:))
Opettele kirjoittamaan. Että kehtaatkin.
Totta! Lidl ja K-ryhmä saavat tarjousmainoksiinsa asiakasta kiinnostavan kaupallisen sisällön letkeän luonnollisesti. Sama ei tunnu enää onnistuvan S-kaupalta jonka mainonta on väkinäistä ja niin keinotekoiseksi väännettyä kuin vain voi olla. Prismoissa ei enää kunnon vkl-tarjouksia esim. kahveista ole ollut moneen kuukauteen, toisin kuin cittarissa ja Lidlissä. Tuntuu että Prismat on nykyisin jotenkin hirttäytyneet tuohon typerään "siansaksa kunkku" mainontaansa ja ne vaan halpuuttaa noita omia halpis merkkejään.
Hehheh, hyvä yritys ap ja itselleen vastailu.
Ihmettelen myös MUTTA-sanan käyttöä mainoksessa kun kaikki kielioppaat kehoittavat sen sijaan käyttämään positiivisempaa VAAN-sanaa. Sopisi tuohon mainokseenkin paremmin.
Se on naiivi.