Lue keskustelun säännöt.
MIKSI KAMPIN ALAKERRASSA YHÄ LORVII IHMISIÄ???
Kommentit (2)
Ne on aktivointimalliin sopeutuvia työttömiä jotka on kuulleet että olis bussien romutuspalkkioita tarjolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up