Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Operaattoriliikkeissä noin 15-vuotiaita räkänokkia "asiantuntijoina"?!

Vierailija
31.12.2017 |

Pöyristyin suorastaan, kun kävin nuo tunnetuimmat operaattoriliikkeet (Elisa, Telia, DNA) läpi katsomassa laitteita ja jokaisen "asiantuntijat" olivat suunnilleen 15-vuotiaita pojankloppeja housut lököttäen. Ei, en todellakaan luota alaikäiseltä näyttävän pikkupojan ammattitaitoon, mitä tulee tekniikkatuntemuksen suhteen. Miten ihmessä nuo operaattorit eivät itse tajua, ettei asiakkaat tahdo asiantuntijapalvelua miltään alaikäisiltä räkänokilta? :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla