Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko voittavanne Facecbook-arvonnoissa kun lässytätte koko elämäntarinanne?

Vierailija
13.12.2017 |

Sitä mainostavaa firmaa ei kiinnosta paskaakaan, kuka sen rojun tai matkan tai minkä lieneekään tarvitsee ja miksi. Eikä kiinnosta ketään muutakaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noi on hauskoja. "Kun just oma yleiskone meni rikki ja pitäisi saada uusi". " Matkalle menisin ystäväni/mieheni xx kanssa, koska... *seuraa seikkaperäinen selostus ystävyydestä tai parisuhteen vaiheista*".

Lisäksi arvontoihin osallistuvat lässyttäjät ovat aina naisia.

Vierailija
2/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL..hihihii..."antaisin tämän tyttärelleni joka on juuri muuttanut omaan asuntoonsa ja tarvitsisi juuri tätä ja olisi todella mukavaa. Tämä laite on tosi hyvännäköinen, ja väritoive olisi punainen....."

hahahahahah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteluja keksitään jopa sille, miksi itse pitäisi voittaa ämpärillinen tai kilo suklaata.

Kai se on jotain huomiohuoraamista.

Vierailija
4/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana

Vierailija
5/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus taas nuo arvontojen kommenttikentät on yhtä kilpailua siitä, kenellä on mennyt huonoiten elämässä ja olisi kipein tarve. "Olen itse ollut sairaana viimeiset 10 vuotta hoitaen samalla vielä sairaampaa miestäni. Köyhiä ollaan eikä ole edes lauantaimakkaraa leivän päälle. Tyttärellekin syntynyt juuri 7. lapsi, joten antaisin nämä villasukat juuri kuolleelle mummolleni." Tms...

Vierailija
6/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus taas nuo arvontojen kommenttikentät on yhtä kilpailua siitä, kenellä on mennyt huonoiten elämässä ja olisi kipein tarve. "Olen itse ollut sairaana viimeiset 10 vuotta hoitaen samalla vielä sairaampaa miestäni. Köyhiä ollaan eikä ole edes lauantaimakkaraa leivän päälle. Tyttärellekin syntynyt juuri 7. lapsi, joten antaisin nämä villasukat juuri kuolleelle mummolleni." Tms...

Joo, usein niihin keksitään kaikenlaisia nyyhkytarinoita joihin sitten saa muilta kyynel-tykkäyksiä ja sydämiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nämä huomiohuoraavat nyyhkytarinat toimivat välillä (jopa arvonnoissakin) ja sen takiahan niitä väsätäänkin.

Joillain höppänöillä on myös tapana selostaa koko elämänsä aina tilaisuuden saadessaan ja arvonnoissa se näkyy julkisesti.

Vierailija
8/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvonnan kohteena on ketjuravintolan ruoka kahdelle: "Olisi niin ihana voittaa tämä palkinto koska emme ole mieheni kanssa olleet kahden ulkona laatuaikaa viettämässä kymmeneen vuoteen. Perheemme silmäteriä ovat Veera 10 v, Ville 8 v ja Veikko 6 v ja perheenjäseninä pidämme lisäksi rakkaita koiriamme 3 kpl. Kahdenkeskistä aikaa ei helposti löydy *sydän sydän*"

Ilmainen ruoka taikoo yhtäkkiä lisää omaa aikaa vanhemmille :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ikinä olleet töissä firmassa, joka noita "arvontoja" järjestää. Ainakin B to B -aloilla ne todella ovat "arvontoja" eli vastauksen perusteella oikeasti valitaan se potentiaalein asiakas voittajaksi. Uskoisin, että ainakin silloin, kun vastauksia ei ole kymmeniä tuhansia, myös näissä B to C -firmoissa somemarkkinoinnista vastaavat kyllä lukaisevat noita läpi ja valitsevat sieltä ne, joilla kuvittelevat olevan eniten arvoa myynnin kehittymiselle jatkossa. Tuollainen avoimesti asioitaan höpöttävä ihminen kun on huomattavasti todennäköisemmin sellainen joka 1) kertoo kaikille kavereille voitosta, 2) kehuu firmaa jatkossakin, kun niin hienon arvonnan ja voiton järkkäsivät, 3) kiittää firmaa somessa, jolloin viesti leviää koko kaveripiirille, 4) kehuu tuotetta sen saatuaan somessa ja kasvotusten kavereille ja 5) jatkossakin kannattaa samaa firmaa. "Mukana" tai "Hep" tai vastaavan kommentin jättänyt on todennäköisesti henkilö, joka unohtaa koko arvonnan ja lunastaa palkintonsa jos viitsii, eikä edes harkitse asiasta mainitsemista kellekään, saati siitä someen postaamista, eikä parin päivän päästä edes muista, mistä firmasta oli kyse.

Vierailija
10/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nämä on kyllä huvittavia. Taannoin oli Finnairin kilpailu, jossa pyydettiin rakkaustarinoita, jotka liittyisi jotenkin Finnairilla lentämiseen.

Vastauksia oli pilvin pimein, aika harva liittyi Finnairiin tai ylipäätään lentämiseen.

Mulle nää tuottaa aina suurta hupia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just törmäsin Herttoniemen R-kioskin arvontaan, jossa halutaan ilahduttaa vähävaraista 25 euron herkkulahjalla. Nyyhkytarinoita tulee, ymmärrettävästi kun niitä selkeästi toivotaan, mutta... Herttoniemen Ärrä, miksi? :D

Ja siis tosiaan 25 euron arvosta suklaata ja jotain Gifflareita ja sitten vuodatetaan omat surkeat elämäntarinat. Voi helvetti.

Vierailija
12/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ikinä olleet töissä firmassa, joka noita "arvontoja" järjestää. Ainakin B to B -aloilla ne todella ovat "arvontoja" eli vastauksen perusteella oikeasti valitaan se potentiaalein asiakas voittajaksi. Uskoisin, että ainakin silloin, kun vastauksia ei ole kymmeniä tuhansia, myös näissä B to C -firmoissa somemarkkinoinnista vastaavat kyllä lukaisevat noita läpi ja valitsevat sieltä ne, joilla kuvittelevat olevan eniten arvoa myynnin kehittymiselle jatkossa. Tuollainen avoimesti asioitaan höpöttävä ihminen kun on huomattavasti todennäköisemmin sellainen joka 1) kertoo kaikille kavereille voitosta, 2) kehuu firmaa jatkossakin, kun niin hienon arvonnan ja voiton järkkäsivät, 3) kiittää firmaa somessa, jolloin viesti leviää koko kaveripiirille, 4) kehuu tuotetta sen saatuaan somessa ja kasvotusten kavereille ja 5) jatkossakin kannattaa samaa firmaa. "Mukana" tai "Hep" tai vastaavan kommentin jättänyt on todennäköisesti henkilö, joka unohtaa koko arvonnan ja lunastaa palkintonsa jos viitsii, eikä edes harkitse asiasta mainitsemista kellekään, saati siitä someen postaamista, eikä parin päivän päästä edes muista, mistä firmasta oli kyse.

Kyllä ne ihan arvotaan😂 Ja nämä höppänät ovat kaikkein hankalimpia, lunastus ei koskaan onnistukaan, voisiko tehdä näin tai näin, voisko palkintoa vielä muuttaa/postittaa/ whatever. Joillekin se elämänhallinta vaan on ylivoimaista. Kiittääkään eivät aina osaa, kun ovat tottuneet että avustukset kuuluvat heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ikinä olleet töissä firmassa, joka noita "arvontoja" järjestää. Ainakin B to B -aloilla ne todella ovat "arvontoja" eli vastauksen perusteella oikeasti valitaan se potentiaalein asiakas voittajaksi. Uskoisin, että ainakin silloin, kun vastauksia ei ole kymmeniä tuhansia, myös näissä B to C -firmoissa somemarkkinoinnista vastaavat kyllä lukaisevat noita läpi ja valitsevat sieltä ne, joilla kuvittelevat olevan eniten arvoa myynnin kehittymiselle jatkossa. Tuollainen avoimesti asioitaan höpöttävä ihminen kun on huomattavasti todennäköisemmin sellainen joka 1) kertoo kaikille kavereille voitosta, 2) kehuu firmaa jatkossakin, kun niin hienon arvonnan ja voiton järkkäsivät, 3) kiittää firmaa somessa, jolloin viesti leviää koko kaveripiirille, 4) kehuu tuotetta sen saatuaan somessa ja kasvotusten kavereille ja 5) jatkossakin kannattaa samaa firmaa. "Mukana" tai "Hep" tai vastaavan kommentin jättänyt on todennäköisesti henkilö, joka unohtaa koko arvonnan ja lunastaa palkintonsa jos viitsii, eikä edes harkitse asiasta mainitsemista kellekään, saati siitä someen postaamista, eikä parin päivän päästä edes muista, mistä firmasta oli kyse.

Kyllä ne ihan arvotaan😂 Ja nämä höppänät ovat kaikkein hankalimpia, lunastus ei koskaan onnistukaan, voisiko tehdä näin tai näin, voisko palkintoa vielä muuttaa/postittaa/ whatever. Joillekin se elämänhallinta vaan on ylivoimaista. Kiittääkään eivät aina osaa, kun ovat tottuneet että avustukset kuuluvat heille.

Tai joskus firmat haksahtavat arpomaan extrana säälipalkinnon, sekin sitten saattaa kostautua, kuten kakkuleipurin tapauksessa.

Vierailija
14/14 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sankarit on mäitä jotka kirjoittaa sen avautumisen/mukana vaikka nyt Nokian uuden puhelimen mainokseen, missä edes ole mitään arvontaa.