Miksi monetbloggaajat siirtyvät Asennemedian ja Blogimedian alle bloggaamaan?
Siinä kysymys. Eivätkö mediatalot maksa riittävästi, onko valinnanvapautta enemmän Asennemedian/Blogimedian alla vai mitä on tapahtunut?
Tuntuu, että muutamat suositut bloggaajat ovat siirtyneet kokonaan pois isommilta kaupallisislta foorumeilta.
Kommentit (8)
Vai ovatko enää niin suosittuja? Yksi bloggaaja siirtyi juuri toisen media-agentuurin alle bloggaamaan ja jotenkin tuntuu, että blogi junnaa paikoillaan ja uutta ei keksitä.
Vierailija kirjoitti:
Mediatalot kohtelee toimittajiakin niin huonosti, etten yhtään ihmettele, että bloggaajatkin kaikkoavat...
Uskon kyllä. Ainakin artikkelit näyttävät nykyään siltä, että tekstin kirjoittamiseen ja jäsentämiseen ei ole käytetty aikaa. Ilmeisesti kiirettä on ja mediamyynti sakkaa. Jotenkin sama asia vaivaa monellakin alalla - tulosta on tehtävä, mutta laadusta ei niin väliä.
Parempi liksa ja todennäköisyys saada enemmän klikkejä blogiin, jos ympärillä on paljon muitakin tunnettuja blogeja.
Vierailija kirjoitti:
Vai ovatko enää niin suosittuja? Yksi bloggaaja siirtyi juuri toisen media-agentuurin alle bloggaamaan ja jotenkin tuntuu, että blogi junnaa paikoillaan ja uutta ei keksitä.
Mikä on media-agentuuri?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ovatko enää niin suosittuja? Yksi bloggaaja siirtyi juuri toisen media-agentuurin alle bloggaamaan ja jotenkin tuntuu, että blogi junnaa paikoillaan ja uutta ei keksitä.
Mikä on media-agentuuri?
ohis
Katsoinkin jo netistä, eli turha kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Parempi liksa ja todennäköisyys saada enemmän klikkejä blogiin, jos ympärillä on paljon muitakin tunnettuja blogeja.
Olen ymmärtänyt, että nuo eivät ole varsinaisia porttaaleja joiden "alla" blogataan, vaan ne välittävät yhteistyökumppaneita ja kampanjoita, myyvät mainostajille bloginäkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi liksa ja todennäköisyys saada enemmän klikkejä blogiin, jos ympärillä on paljon muitakin tunnettuja blogeja.
Olen ymmärtänyt, että nuo eivät ole varsinaisia porttaaleja joiden "alla" blogataan, vaan ne välittävät yhteistyökumppaneita ja kampanjoita, myyvät mainostajille bloginäkyvyyttä.
Eli toisin sanoen kyseinen bloggaaja valitsee yhteistyökumppaneista itselleen sopivat ja agentuurifirmat ottavat siivun välistä?
Mediatalot kohtelee toimittajiakin niin huonosti, etten yhtään ihmettele, että bloggaajatkin kaikkoavat...