Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä ilmasto ja säätila on NIIN SUURI asia ihmisen elämässä, että jo sen takia muutto ulkomaille on mahtavaa
09.12.2017 |
Ihan bonuksena sen ihanan ilmaston kanssa tulee sitten ihmisten avoimuus, lehtipuiden ja kukkivien kasvien kauneus, silmminnähtävä historia ja kaunis arkkitehtuuri.
Kommentit (2)
Ihan sen takia kannattaa muuttaa Lappiin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Paitsi jos sattuu tykkäämään Suomen ilmastosta, metsistä, järvistä ja töitäkin on just sopivasti täällä tarjolla. Ulkomailla asuttu, oli ihan kivaa, mielelläni tulin takaisin.