Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelusta valittaminen

Vierailija
26.11.2017 |

Ehkä tämä on joku ilmiö, mutta tästä aiheesta valittaminen tuntuu yleistyneen ihan hurjasti. Nimenomaan sellainen mielensä pahoittaminen ja muu. Milloin myyjä on ollut huono, hidas tai myyjän naama tai kampaus ei ole miellyttänyt.

Luin taannoin keskustelun, jossa valitettiin töykeästä palvelusta. Ketjussa tuli kuitenkin ilmi, että tämä mielensä pahoittanut ei ollut itse sanonut mitään, vaan tuijottanut mykkänä linjastoa. Mistä myyjä voi tietää, että sellainen on ostoaikeissa? Myyjä oli tervehtinyt. Aasiakkaan mielestä myyjän olisi kuitenkin pitänyt alkaa myydä hänelle tuotteita esitellen. Itse ihmettelen, että millä logiikalla. Jos joku vain naamottaisi, eikä vastaisi edes tervehdykseen, niin olettaisin hänen olevan katselemassa.

On paljon muitakin. Esimerkiksi niitä, joiden mielestä myyjän perusilme on muka väärä. Siis kasvonpiirteiltä. Olen kuullut, että jotkut aasiakkaat vaativat, mutta hei jotain järkeä hommaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa paljon paskaa palvelua ja asiakaspalautteet menee kuuroille korville.

Vierailija
2/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato ku aspoil on kristallipallot nykyään. Jos meet palvelee oot tyrkky ja menee kauppa boikottiin ku ei saa rauhassa katella, mut sit jos ekaks annat katella rauhassa ennenku meet palvelee niin herranjumala ku ei palvella!! 

Suosittelisin suomeen jotain tälläsiä lappuja jotka liimataan otsaan. Jos otit vihreen haluut palvelua ja jos punasen niin osaa myyjät pysyy kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään saa paljon paskaa palvelua ja asiakaspalautteet menee kuuroille korville.

Esimerkki

Vierailija
4/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään saa paljon paskaa palvelua ja asiakaspalautteet menee kuuroille korville.

Mitäpä voimme odottaakaan, kun kaikkialla on vain työkokeilijoita ja tukityöllistettyjä..??

Vierailija
5/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat osaa yleensä käyttäytyä. Asiakkaat ei.

Vierailija
6/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asiakaspalvelija, en tosin kaupassa enkä edes face to face vaan toimistossa yritysasiakkaita palvelemassa. Se haukkumisen ja kiroilun määrä jonka päivittäin otan vastaan enkä provosoidu siitä on aika suuri ja joka päivä vaan mietin että toivottavasti kukaan opettaja ei ikinä vaihda työtään näihin hommiin koska ne ei tuu pärjäämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus ihmisten arvosteluja ravintoiloista eräältä sivulta ja voi kammotus, mitä kommentteja siellä oli. Siis tosi törkeitä ja henkilökohtaisuuksiin meneviä. Haukuttiin työntekijöiden ulkonäköä.

Vierailija
8/8 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen asiakaspalvelija, en tosin kaupassa enkä edes face to face vaan toimistossa yritysasiakkaita palvelemassa. Se haukkumisen ja kiroilun määrä jonka päivittäin otan vastaan enkä provosoidu siitä on aika suuri ja joka päivä vaan mietin että toivottavasti kukaan opettaja ei ikinä vaihda työtään näihin hommiin koska ne ei tuu pärjäämään...

 Kompaan täysin tätä. Samantyyppinen työ, alaa en kerro. Asiantuntija-aspa voisi kuvata sitä. Joka päivä paskaa niskaan, kiroilua, huutoa.... Asioista, joihin itse ei voi vaikuttaa mitenkään tai joissa ei edes ole toimittu väärin. Ihmisten käytös on myös ihan järkyttävää. Suurin osa normaaleja, mutta 10-20 prosenttia ihmisistä on täysiä idiootteja ja se korostue kun asioidaan jossain virallisella taholla.