Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvitys: Helsingin kaupunkibulevardit aiheuttaisi massiiviset ruuhkat ja miljardien kustannukset

Vierailija
21.11.2017 |

https://www.is.fi/autot/art-2000005458356.html

Toivottavasti tälle Vihreiden hölmöilylle pistetään loppu!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ratkeaa tekemällä yksityisautoilu kannattamattomaksi korottamalla kustannuksia ja hankaloittamalla liikkumista. Varmuuden vuoksi koko maassa, käyvät ne oululaisetkin joskus Helsingissä.

Vierailija
2/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntalaisaloite hankkeen kaatamiseksi jos muu ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on sekaisin. Ensin bulevardit ja sitten paperittomille täysi ylläpito ilmaiseksi.

Vierailija
4/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että vihreitä kiinnostaa faktat ??

Vierailija
5/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöläisten hommaa -olisi kirveellä töitä.

Vierailija
6/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Helsingille monista hyvistä nauruista.

T: turkulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on sekaisin. Ensin bulevardit ja sitten paperittomille täysi ylläpito ilmaiseksi.

Tästä olen niin samaa mieltä

Vierailija
8/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Helsingille monista hyvistä nauruista.

T: turkulainen

Ole onnellinen, että Vihreät ei ole kaapannut vielä teillä valtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Helsingille monista hyvistä nauruista.

T: turkulainen

Täällä toinen Turun seudulla asuva, muttei naurata tuo idioottimaisuus kyllä yhtään.

Koko ajan nuo viheridiootit laittavat kapuloita rattaisiin täälläkin...

Kaikkien autoilijoiden ja ylipäätään järkevien ihmisten velvollisuus asuinpaikasta riippumatta on toimia vihreitä vastaan, muuten nuo hullutukset leviävät vielä muuallekin.

Vierailija
10/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama on jo tehty esim vihdintiellä. Kaupunki vain leviää. Kehitystähän tämä on. Ymmärrän että vituttaa, kun pitäisi saada ajaa kovaa autollaan kaupunkialueella, mutta aikuisten oikeasti niin ei vain voi enää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuosta selvityksestä jäi sivuun perussyy kaupunkibulevardeille. Kun autoileva toimittaja itse vastustaa asiaa niin hän kertoo asiasta aika värittyneesti ja valikoiden. 

Ja se syy on että kaupunkibulevardin ympärille pystytään kaavoittamaan tuhansia uusia asuntoja. Kantakaupungissa on huutava asuntopula, ihmiset haluat asua ratikkalinjan päässä Helsingin keskustasta ei Nurmijärvellä. Kaupunkimainen asuminen ja asumisympäristö on IN ympäri maailmaa. Asuntopula aiheuttaa tällä hetkellä ihan sairaita hintoja asumisessa Helsingissä. Pikkukaksio Kontulassa, vuokra yli tuhat euroa kuussa.

Vierailija
12/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki leviää sitä kutsutaan kehitykseksi. Muutos on aina vaikeaa ihmisille, jotka eivät asiaa oikein hahmota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityvihreät eivät kestä villiä luontoa kaupungissa. Bulevardien tieltä pitää kaataa kaikki luonnonpuut ja vetää asfaltti tai kivetys päälle ja muutamia istutettuja puita sinne tänne. Itse kyllä mielelläni katselisin talojen väliin jäävää luonnontilaista maastoa, mutta kuten uusien alueiden kaavoituksesta ja nykytilanteesta näkee, niin kaikki pannaan sileäksi vaan. Sitten on cityvihreällä turvallinen olla, kun on tuhottu kaikki luonnontilainen kaupungista.

Vierailija
14/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cityvihreät eivät kestä villiä luontoa kaupungissa. Bulevardien tieltä pitää kaataa kaikki luonnonpuut ja vetää asfaltti tai kivetys päälle ja muutamia istutettuja puita sinne tänne. Itse kyllä mielelläni katselisin talojen väliin jäävää luonnontilaista maastoa, mutta kuten uusien alueiden kaavoituksesta ja nykytilanteesta näkee, niin kaikki pannaan sileäksi vaan. Sitten on cityvihreällä turvallinen olla, kun on tuhottu kaikki luonnontilainen kaupungista.

Reps ja Kops!

Ei sieltä luonnon puita olla kaatamassa, se on moottoritie!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuosta selvityksestä jäi sivuun perussyy kaupunkibulevardeille. Kun autoileva toimittaja itse vastustaa asiaa niin hän kertoo asiasta aika värittyneesti ja valikoiden. 

Ja se syy on että kaupunkibulevardin ympärille pystytään kaavoittamaan tuhansia uusia asuntoja. Kantakaupungissa on huutava asuntopula, ihmiset haluat asua ratikkalinjan päässä Helsingin keskustasta ei Nurmijärvellä. Kaupunkimainen asuminen ja asumisympäristö on IN ympäri maailmaa. Asuntopula aiheuttaa tällä hetkellä ihan sairaita hintoja asumisessa Helsingissä. Pikkukaksio Kontulassa, vuokra yli tuhat euroa kuussa.

Juna nurmijärvi - Helsinki niin siellä voi asua

Vierailija
16/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuosta selvityksestä jäi sivuun perussyy kaupunkibulevardeille. Kun autoileva toimittaja itse vastustaa asiaa niin hän kertoo asiasta aika värittyneesti ja valikoiden. 

Ja se syy on että kaupunkibulevardin ympärille pystytään kaavoittamaan tuhansia uusia asuntoja. Kantakaupungissa on huutava asuntopula, ihmiset haluat asua ratikkalinjan päässä Helsingin keskustasta ei Nurmijärvellä. Kaupunkimainen asuminen ja asumisympäristö on IN ympäri maailmaa. Asuntopula aiheuttaa tällä hetkellä ihan sairaita hintoja asumisessa Helsingissä. Pikkukaksio Kontulassa, vuokra yli tuhat euroa kuussa.

Ja luulet ihan tosissasi, että ne hinnat laskee, kun asuntotuotanto ei missään vaiheessa kata rajat auki -politiikan mukana tuomaa väestöräjähdystä? Ei niistä tulijoista suurin osa omistusasuntoihin tule muuttamaan ellei päättäjät menetä lopullisesti järkeä ja lahjoita niitä. Suurin osa uudisasuntotuotannosta tulee olemaan vuokrakämppiä, joista voidaan edelleen periä järkyttäviä vuokria, koska sosiaalitoimisto (tai nyttemmin Kela) piffaa. Ei mitään tolkkua tässä yhtälössä.

Vierailija
17/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulevardien varrelle voi tehdä asuntoja tulijoille

Vierailija
18/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cityvihreät eivät kestä villiä luontoa kaupungissa. Bulevardien tieltä pitää kaataa kaikki luonnonpuut ja vetää asfaltti tai kivetys päälle ja muutamia istutettuja puita sinne tänne. Itse kyllä mielelläni katselisin talojen väliin jäävää luonnontilaista maastoa, mutta kuten uusien alueiden kaavoituksesta ja nykytilanteesta näkee, niin kaikki pannaan sileäksi vaan. Sitten on cityvihreällä turvallinen olla, kun on tuhottu kaikki luonnontilainen kaupungista.

Reps ja Kops!

Ei sieltä luonnon puita olla kaatamassa, se on moottoritie!

Reps ja kops, vihreät kasvoitti just keskuspuistonkin.

Vierailija
19/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sensaatiohakuinen artikkeli, tyypillistä iltapäivälehtien roskaa.

Helsinki sijaitsee järjettömän pienellä niemellä, luonnollinen kasvusuunta on bulevardit. Bulevardien hidastava vaikutus on ihan minimaalinen hyötyihin nähden. Ulkopaikkakuntalaiset eivät maksa mitään siitä, että pääsevät nykyisin huristelemaan lähes keskustaan asti motareita pitkin, joten miksi Helsingin pitäisi antaa heille jotain mikä pitkällä tähtäimellä on kaupungin kehitykselle haitaksi?

Tosin sen verran kyllä täytyy sanoa, ettei Suomen väkiluvulla ja arkkitehtuuriosaamisella noista tule mitään idyllisiä katuja kuppiloineen ja muine kivijalkapalveluineen. Kaikki on kuitenkin parannusta nykyisiin motarien kaivamiin käytäviin estevaikuuksineen nähden.

Vierailija
20/58 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo voisi rakentaa sataman tai kirkkonummi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi