Selvitys: Helsingin kaupunkibulevardit aiheuttaisi massiiviset ruuhkat ja miljardien kustannukset
https://www.is.fi/autot/art-2000005458356.html
Toivottavasti tälle Vihreiden hölmöilylle pistetään loppu!
Kommentit (58)
Kuntalaisaloite hankkeen kaatamiseksi jos muu ei auta.
Helsinki on sekaisin. Ensin bulevardit ja sitten paperittomille täysi ylläpito ilmaiseksi.
Luuletko että vihreitä kiinnostaa faktat ??
Hölmöläisten hommaa -olisi kirveellä töitä.
Kiitos Helsingille monista hyvistä nauruista.
T: turkulainen
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on sekaisin. Ensin bulevardit ja sitten paperittomille täysi ylläpito ilmaiseksi.
Tästä olen niin samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Helsingille monista hyvistä nauruista.
T: turkulainen
Ole onnellinen, että Vihreät ei ole kaapannut vielä teillä valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Helsingille monista hyvistä nauruista.
T: turkulainen
Täällä toinen Turun seudulla asuva, muttei naurata tuo idioottimaisuus kyllä yhtään.
Koko ajan nuo viheridiootit laittavat kapuloita rattaisiin täälläkin...
Kaikkien autoilijoiden ja ylipäätään järkevien ihmisten velvollisuus asuinpaikasta riippumatta on toimia vihreitä vastaan, muuten nuo hullutukset leviävät vielä muuallekin.
Ihan sama on jo tehty esim vihdintiellä. Kaupunki vain leviää. Kehitystähän tämä on. Ymmärrän että vituttaa, kun pitäisi saada ajaa kovaa autollaan kaupunkialueella, mutta aikuisten oikeasti niin ei vain voi enää tehdä.
Musta tuosta selvityksestä jäi sivuun perussyy kaupunkibulevardeille. Kun autoileva toimittaja itse vastustaa asiaa niin hän kertoo asiasta aika värittyneesti ja valikoiden.
Ja se syy on että kaupunkibulevardin ympärille pystytään kaavoittamaan tuhansia uusia asuntoja. Kantakaupungissa on huutava asuntopula, ihmiset haluat asua ratikkalinjan päässä Helsingin keskustasta ei Nurmijärvellä. Kaupunkimainen asuminen ja asumisympäristö on IN ympäri maailmaa. Asuntopula aiheuttaa tällä hetkellä ihan sairaita hintoja asumisessa Helsingissä. Pikkukaksio Kontulassa, vuokra yli tuhat euroa kuussa.
Kaupunki leviää sitä kutsutaan kehitykseksi. Muutos on aina vaikeaa ihmisille, jotka eivät asiaa oikein hahmota.
Cityvihreät eivät kestä villiä luontoa kaupungissa. Bulevardien tieltä pitää kaataa kaikki luonnonpuut ja vetää asfaltti tai kivetys päälle ja muutamia istutettuja puita sinne tänne. Itse kyllä mielelläni katselisin talojen väliin jäävää luonnontilaista maastoa, mutta kuten uusien alueiden kaavoituksesta ja nykytilanteesta näkee, niin kaikki pannaan sileäksi vaan. Sitten on cityvihreällä turvallinen olla, kun on tuhottu kaikki luonnontilainen kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Cityvihreät eivät kestä villiä luontoa kaupungissa. Bulevardien tieltä pitää kaataa kaikki luonnonpuut ja vetää asfaltti tai kivetys päälle ja muutamia istutettuja puita sinne tänne. Itse kyllä mielelläni katselisin talojen väliin jäävää luonnontilaista maastoa, mutta kuten uusien alueiden kaavoituksesta ja nykytilanteesta näkee, niin kaikki pannaan sileäksi vaan. Sitten on cityvihreällä turvallinen olla, kun on tuhottu kaikki luonnontilainen kaupungista.
Reps ja Kops!
Ei sieltä luonnon puita olla kaatamassa, se on moottoritie!
Vierailija kirjoitti:
Musta tuosta selvityksestä jäi sivuun perussyy kaupunkibulevardeille. Kun autoileva toimittaja itse vastustaa asiaa niin hän kertoo asiasta aika värittyneesti ja valikoiden.
Ja se syy on että kaupunkibulevardin ympärille pystytään kaavoittamaan tuhansia uusia asuntoja. Kantakaupungissa on huutava asuntopula, ihmiset haluat asua ratikkalinjan päässä Helsingin keskustasta ei Nurmijärvellä. Kaupunkimainen asuminen ja asumisympäristö on IN ympäri maailmaa. Asuntopula aiheuttaa tällä hetkellä ihan sairaita hintoja asumisessa Helsingissä. Pikkukaksio Kontulassa, vuokra yli tuhat euroa kuussa.
Juna nurmijärvi - Helsinki niin siellä voi asua
Vierailija kirjoitti:
Musta tuosta selvityksestä jäi sivuun perussyy kaupunkibulevardeille. Kun autoileva toimittaja itse vastustaa asiaa niin hän kertoo asiasta aika värittyneesti ja valikoiden.
Ja se syy on että kaupunkibulevardin ympärille pystytään kaavoittamaan tuhansia uusia asuntoja. Kantakaupungissa on huutava asuntopula, ihmiset haluat asua ratikkalinjan päässä Helsingin keskustasta ei Nurmijärvellä. Kaupunkimainen asuminen ja asumisympäristö on IN ympäri maailmaa. Asuntopula aiheuttaa tällä hetkellä ihan sairaita hintoja asumisessa Helsingissä. Pikkukaksio Kontulassa, vuokra yli tuhat euroa kuussa.
Ja luulet ihan tosissasi, että ne hinnat laskee, kun asuntotuotanto ei missään vaiheessa kata rajat auki -politiikan mukana tuomaa väestöräjähdystä? Ei niistä tulijoista suurin osa omistusasuntoihin tule muuttamaan ellei päättäjät menetä lopullisesti järkeä ja lahjoita niitä. Suurin osa uudisasuntotuotannosta tulee olemaan vuokrakämppiä, joista voidaan edelleen periä järkyttäviä vuokria, koska sosiaalitoimisto (tai nyttemmin Kela) piffaa. Ei mitään tolkkua tässä yhtälössä.
Bulevardien varrelle voi tehdä asuntoja tulijoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cityvihreät eivät kestä villiä luontoa kaupungissa. Bulevardien tieltä pitää kaataa kaikki luonnonpuut ja vetää asfaltti tai kivetys päälle ja muutamia istutettuja puita sinne tänne. Itse kyllä mielelläni katselisin talojen väliin jäävää luonnontilaista maastoa, mutta kuten uusien alueiden kaavoituksesta ja nykytilanteesta näkee, niin kaikki pannaan sileäksi vaan. Sitten on cityvihreällä turvallinen olla, kun on tuhottu kaikki luonnontilainen kaupungista.
Reps ja Kops!
Ei sieltä luonnon puita olla kaatamassa, se on moottoritie!
Reps ja kops, vihreät kasvoitti just keskuspuistonkin.
Täysin sensaatiohakuinen artikkeli, tyypillistä iltapäivälehtien roskaa.
Helsinki sijaitsee järjettömän pienellä niemellä, luonnollinen kasvusuunta on bulevardit. Bulevardien hidastava vaikutus on ihan minimaalinen hyötyihin nähden. Ulkopaikkakuntalaiset eivät maksa mitään siitä, että pääsevät nykyisin huristelemaan lähes keskustaan asti motareita pitkin, joten miksi Helsingin pitäisi antaa heille jotain mikä pitkällä tähtäimellä on kaupungin kehitykselle haitaksi?
Tosin sen verran kyllä täytyy sanoa, ettei Suomen väkiluvulla ja arkkitehtuuriosaamisella noista tule mitään idyllisiä katuja kuppiloineen ja muine kivijalkapalveluineen. Kaikki on kuitenkin parannusta nykyisiin motarien kaivamiin käytäviin estevaikuuksineen nähden.
Espoo voisi rakentaa sataman tai kirkkonummi
Ongelma ratkeaa tekemällä yksityisautoilu kannattamattomaksi korottamalla kustannuksia ja hankaloittamalla liikkumista. Varmuuden vuoksi koko maassa, käyvät ne oululaisetkin joskus Helsingissä.