Lue keskustelun säännöt.
Yle 1 perjantai dokkari. Toimittaja HÄPEÄ!!
03.11.2017 |
Ei saakeli, että kehtasi nuoria lapsiriepuja nolata hokemalla punastumisesta. Ei mitään ammattitaitoa tuollaisella ihmisellä. Että mulla pistelee. Ujona nuorena kauheinta mitä muistan, oli se, että punastumista tuotiin esille. Pahensi vain..
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt paikkaa, missä voisi palautetta antaa.
Voit kirjoittaa Perjantain facebooksivulle https://www.facebook.com/yleperjantai/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko täällä ollut muuten keskustelua kyseisestä ohjelmasta? Ilmeisesti ei saa viitata t*ans-sanalla tai ylläpitäjä poistaa välittömästi. Huolestuttavaa jos ei saa keskustella.
Häpeä itse, kun teet virheellisen aloituksen.
En löytänyt paikkaa, missä voisi palautetta antaa.