Miksi kukaan ei välitä Prisman kyseenalaisesta mainonnasta?
Jos Lidl mainostaa normaalihintaista tuotetta (käyn itse Lidlissä vain muutaman kerran vuodessa enkä ole siellä töissä, joten tässä ei ole mitään taustalla) tarjoustuotteena, nousee haloo. Mutta kun Prismassa tehdään samaa, kukaan ei välitä. Kuitenkin sekä entisen että nykyisen asuinkaupungin Prismassa iso lappu tarjouksesta ja normaalihintainen lappu pienellä ovat täsmälleen samoja kymmenien tuotteiden kohdalla. Esim. 5 pussia pakastevihanneksia oli kerran 2,45 ja normaalihinta 0,49 senttiä pussi ja joku kana on usein mukatarjouksessa. Myös muissa kaupoissa on samaa. S-market, City-market yms. eli Lidl ei ole ainoa.
Kommentit (4)
Usein kyseessä ei ole tarjouslappu, vaan ns. huomiolappu (lapussa ei lue sanaa tarjous), jolla korostetaan jotakin tiettyä tuotetta ja hinta on normaali. Monet tosin mieltävät nämä huomiolaput virheellisesti tarjouslapuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Usein kyseessä ei ole tarjouslappu, vaan ns. huomiolappu (lapussa ei lue sanaa tarjous), jolla korostetaan jotakin tiettyä tuotetta ja hinta on normaali. Monet tosin mieltävät nämä huomiolaput virheellisesti tarjouslapuiksi.
Näin. Jotkut ihmiset luulevat, että isompi hintalappu tai esimerkiksi näyttävämpi esillepano tarkoittaa tarjousta, mutta sitähän ne eivät ole.
Koska kukaan ei jaksa olla itkemässä joka asiasta.
K-kauppa vetää tässäkin pohjat. Siellä oli kerran normaalihinta tarjoushintaa pienempi. Kyseessä siis usein ostamani tuote ja ihmettelin, että eikö se viimeksi ollut halvempi. Nostin tarjoushintalappua ja katsoin, että niinpä olikin. Jätin varmuuden vuoksi sillä kertaa ostamatta.