Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset marisee huonosta asiakaspalvelusta?

Vierailija
18.10.2017 |

Yleensä syy on heissä itsessään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in

Vierailija
2/3 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Niin kauan kun asiakkaat valittaa ja marisee, on asiat hyvin. Päinvastoin, Suomessa pitäisi asiakkaiden marista vielä tuplasti enemmän. Valittakaa.

Ilman palautetta ei mikään koskaan kehity.

Aspa joka valittaa asiakaspalautteesta on vain tietämätön ja pitäisi hävetä ammattitaidottomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Niin kauan kun asiakkaat valittaa ja marisee, on asiat hyvin. Päinvastoin, Suomessa pitäisi asiakkaiden marista vielä tuplasti enemmän. Valittakaa.

Ilman palautetta ei mikään koskaan kehity.

Aspa joka valittaa asiakaspalautteesta on vain tietämätön ja pitäisi hävetä ammattitaidottomuutta.

Ehkä sinulle uusi asia, mutta palaute on ihan eri asia kuin valitus tai marina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä