Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi kamala kun jo ajattelenkin sitä, minkä pömppökoltun Jenni joutuu vetämään ylleen Linnanjuhliin!
09.10.2017 |
Istuukohan se tuolissa mahoineen koko kättelyn ajan?
Kommentit (3)
Varmasti näyttää kauniilta ja edustavalta, kuten aina.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi kamala, mitkä kapinat siellä pihalla (jops sisällä) on luvassa 100v -juhlan kunniaksi tän paskahallituksen toimien johdosta. Pelottaa jo nyt.
Alue: Aihe vapaa
No voi kamala jos raskaana ollessaan ei voi näyttää ihan parhaaltaan.