Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean tunnuslukulaite ei edes toimi?

Vierailija
19.09.2017 |

antaa 9 numeroisen tunnusluvun mutta tossa palkissa mihin se syötetään on tilaa vain 8 numerolle ja sanoo että väärä tunnusluku

on tää kehitys ihmeellistä ja hienoa. onneksi ei ole enää niitä paperisia versioita jotka toimi moitteettomasti

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuota tunnusluvun viimeistä numeroa ei edes saa tonne syötettyä kun on tilaa vain 8 numerolle mutta laitteen antamassa tunnusluvussa on 9 numeroa. ap

Vierailija
2/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko tämä kenelläkään muulla? mitä tässä pitäisi tehdä (muuta kuin vaihtaa pankkia) kun pysty kirjautumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko a) teet jotain väärin tai b) laite on viallinen. Kyllä siihen mahtuu normaalisti kaikki yhdeksän numeroa.

Vierailija
4/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko a) teet jotain väärin tai b) laite on viallinen. Kyllä siihen mahtuu normaalisti kaikki yhdeksän numeroa.

En tiedä mitä voin tehdä väärin jos toi laite antaa tunnusluvun. Ja osaan laskea yhdeksään

Vierailija
5/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kyllä minulla äsken toimi!

Vierailija
6/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikse te jo käytätte kyseistä laitetta? Minulla paperilista toimii vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä yritä syöttää sitä laitteen antamaa tunnuslukua siihen käyttäjätunnus-kohtaan? Oletko ylhäältä välilehdistä valinnut oikean kirjautumistavan, eli tunnuslukulaite? Ei esim. tunnuslukusovellus, koska silloin se tarjoaa sulle vain sitä yhtä palkkia?

Vierailija
8/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä yritä syöttää sitä laitteen antamaa tunnuslukua siihen käyttäjätunnus-kohtaan? Oletko ylhäältä välilehdistä valinnut oikean kirjautumistavan, eli tunnuslukulaite? Ei esim. tunnuslukusovellus, koska silloin se tarjoaa sulle vain sitä yhtä palkkia?

kyllä, käyttäjätunnus on piilotettu mustilla pisteillä. Olen, tossa on ne laitteen käyttöohjeet vieressä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjävika, mulla toimii mainiosti.

Vierailija
10/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt taitaa olla käyttäjässä vika. Oon just Nordean verkkopankin sisäänkirjautumissivulla kohdassa "tunnuslukulaite". Saan näppäiltyä Tunnusluku-kohtaan 9 nroa, tyyliin xxx xxx xxx.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut minulla moitteetta jo maaliskuusta asti.... Jotain sinä teet nyt väärin, ei ole vikaa laitteessa.

Vierailija
12/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, ettei niiden numeroiden väliin oo tullut automaattisesti "tyhjiä" lyöntejä. Mulle on joskus käynyt noin. Kun tyhjät ottaa pois, saa sen numeronkin mahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimella toimii erinomaisesti. oli kyllä aluksi vaikea saada toimimaan.

Vierailija
14/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnuslukulaitetta käytettäessä nordean sivun kenttään tulee monesti niitä "tyhjiä" itsestään, kokonaan kenttä tyhjentämällä ja syöttämällä numerot uudestaan ongelma poistuu useasti muttei aina. Joskus joutuu aloittaan alusta ja kone arpoo uudet numerot, vasta sitten kelpaavat .. näin ainakin chrome selaimella jos liittyy aasiaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskette välilyöntiä sinne vaikka siihen tulee ne automaattisesti, eli syöttäkää numerot vaan pötkönä sinne.

Vierailija
16/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa johonkin mummopankkiin te, joille kehitys ei kelpaa. Ihan oikeasti. Nyt pejkele sentään. Aikuinen ihminen.

Vierailija
17/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iskette välilyöntiä sinne vaikka siihen tulee ne automaattisesti, eli syöttäkää numerot vaan pötkönä sinne"

Syötetty pötkönä ja huomattu myös , että automaattisesti tulee välit silloin kun toimii. Mutta tuota temppuilua tekee sillointällöin mainitulla selaimella ainakin, usko pois. 

Vierailija
18/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"iskette välilyöntiä sinne vaikka siihen tulee ne automaattisesti, eli syöttäkää numerot vaan pötkönä sinne"

Syötetty pötkönä ja huomattu myös , että automaattisesti tulee välit silloin kun toimii. Mutta tuota temppuilua tekee sillointällöin mainitulla selaimella ainakin, usko pois. 

Outoa, minulla on mainittu selain ja toiminut moitteettomasti.

Vierailija
19/40 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma poistuu, kun tyhjentää selaimen välimuistin, ainakin internet Explorerissa. 

Vierailija
20/40 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnuslukulaite : Mene ensin tietokoneellasi esim. Nordean verkkopankkisivuille.

Valitse sieltä: tunnuslukulaite, jos maksat laskuja, valitse tunnuslukulaitteesta numero 1.

Syötä tunnuslukulaitteeseen antamasi pin-koodi ( vaikka 4 numeroinen ) ok

Nyt laitteeseen tulee liuta numeroita, jotka näpyttelet  tietokoneesi käyttäjätunnus kohtaan.

Ihan helppo homma, kun tutustut vaikka videoon, joita on mainostettu Nordean sivuilla.