Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankki ja luokattoman huono asiakaspalvelu

Vierailija
12.09.2017 |

Olen joutunut asioimaan useammassa asiakaspalvelussa viime viikkoina. Korttien vaihtamista yms. Ehdottomasti ala-arvoisin asiakaspalvelu on ollut S-pankin asiakaspalvelussa. Taitaa mennä pankki vaihtoon pelkän tämän kokemuksen perusteella. Käynti oli alusta loppuun epäonnistunut asiakaspalvelijan nyrpeyden ja osaamattomuuden vuoksi. Ei pahoittelua tai selityksiä. Olen sitä mieltä, että asiakkaana valitsen parhaan mahdollisen palvelun, aiemmin ok kokemukset. nyt tuli aika valtava takapakki.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut parasta palvelua nimenomaan S-pankissa.

Vierailija
2/3 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija visaisessa tilanteessa kilauttaa helssinkiin ja kysäisee. Pahoittelee vielä minuutin viivettä. Ja aina pääsee tiskille ihmisen kanssa puhumaan. Paras pankki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena korttini tiedot varastettiin ja tietämättäni tililtäni hävisi 280€. Pankissa tämä kuitenkin huomattiin ja olivat yhteydessä minuun. Pankissa käynnin, parin puhelun ja reklamaation jälkeen pankki hyvitti koko summan minulle. Hyvin ystävällistä, asiallista ja ripeää toimintaa.

Samoin kasvokkain tapahtuneet asiakaspalvelutilanteet ovat aina olleet ystävällisiä. Varmaan paikasta/henkilöstä riippuvaa, mutta jyväskylässä seppälän ja palokan prismoilla on palvelu aina sujunut mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme