Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitoutumisen vaikeus

Vierailija
12.09.2017 |

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa, että on vaikea sitoutua yksiavioisuuteen? Minulla on täydellinen aviomies, yhdessä 6 v, enkä usko, että missään voisi olla komeampaa, seksikkäämpää, huomioivempaa jne. Ihan unelmamies siis ja kipinää yhä ja paljon hyvää seksiä.

Silti olen alkanut vilkuilla muita miehiä ja fantasioida muista. Yhteen toiseen ihastuinkin vakavasti, mutta panin jarrut pohjaan sen huomatessani ja se meni onneksi ohi, kun vaihdoin työpaikkaa. Tosin jos näkisin uudestaan, tuntisin varmasti samaa vetoa.

Nyt olen alkanut vilkuilla erästä toista tosi seksikästä miestä. En vaan voi sille mitään, että tunnen vetoa ja pidän häntä vastustamattomana. En toki ole alkanut iskeä tms enkä ole hänestä kiinnostunut ihmisenä, vain fyysisesti. Toivon, että sekin menee ohi, epäilen tosin, että meneekö.

En haluaisi olla tällälailla kiinnostunut vieraista. Oikeasti en ole kiinnostunut yhtään suhteesta heidän kanssaan eikä kiinnosta tutustua heihin sen enempää, haluaisin vain panna heitä. Kuka ties muitakin. Tänään näin ihan uuden tajuttoman komean ja seksikkään miehen. Ylipäätään olen alkanut vilkuilla ja skannailla muita miehiä joka puolella. Miten tästä eroon? En kestä. Onko muilla samanlaista?

N43

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua tuli heti näköjään. Olisi kiva kuulla kommenttejakin. Vaikea uskoa, että olisin ainoa, joka tuntee näin.

Ap

Vierailija
2/7 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kavereita, jotka saavat kiksinsä uusista valloituksista. En edes väittäisi, että heidän vaimoissaan tai itsetunnossaan on mitään vikaa. Se vain tuo jotain kaivattua jännitystä ja ties mitä heidän elämäänsä. Ja sitten on tietysti niitä, joiden vaihtelunhalulla ei ole mitään rajaa.

Mahtaa olla ikävää sekä heille itselleen, että puolisoilleen ja lapsilleen.

Vierailija
4/7 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seurannut kirjoitti:

Minulla on kavereita, jotka saavat kiksinsä uusista valloituksista. En edes väittäisi, että heidän vaimoissaan tai itsetunnossaan on mitään vikaa. Se vain tuo jotain kaivattua jännitystä ja ties mitä heidän elämäänsä. Ja sitten on tietysti niitä, joiden vaihtelunhalulla ei ole mitään rajaa.

Mä lienen tällainen. Ollut pitkiä aikoja sinkku siksi. Nyt on vain niin hyvä oma mies, etten halua erota missään tapauksessa.

Ap

Vierailija
5/7 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lienen tällainen. Ollut pitkiä aikoja sinkku siksi. Nyt on vain niin hyvä oma mies, etten halua erota missään tapauksessa.

Ap

Miten pitkä sinkkuus asiaan vaikuttaa? Oli minullakin sinkkuna kiivastahtinen seksi- ja seuraelämä. Ei se silti saa minua haikailemaan muita eikä vanhoja aikoja.

Vierailija
6/7 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa, että on vaikea sitoutua yksiavioisuuteen? Minulla on täydellinen aviomies, yhdessä 6 v, enkä usko, että missään voisi olla komeampaa, seksikkäämpää, huomioivempaa jne. Ihan unelmamies siis ja kipinää yhä ja paljon hyvää seksiä.

Silti olen alkanut vilkuilla muita miehiä ja fantasioida muista. Yhteen toiseen ihastuinkin vakavasti, mutta panin jarrut pohjaan sen huomatessani ja se meni onneksi ohi, kun vaihdoin työpaikkaa. Tosin jos näkisin uudestaan, tuntisin varmasti samaa vetoa.

Nyt olen alkanut vilkuilla erästä toista tosi seksikästä miestä. En vaan voi sille mitään, että tunnen vetoa ja pidän häntä vastustamattomana. En toki ole alkanut iskeä tms enkä ole hänestä kiinnostunut ihmisenä, vain fyysisesti. Toivon, että sekin menee ohi, epäilen tosin, että meneekö.

En haluaisi olla tällälailla kiinnostunut vieraista. Oikeasti en ole kiinnostunut yhtään suhteesta heidän kanssaan eikä kiinnosta tutustua heihin sen enempää, haluaisin vain panna heitä. Kuka ties muitakin. Tänään näin ihan uuden tajuttoman komean ja seksikkään miehen. Ylipäätään olen alkanut vilkuilla ja skannailla muita miehiä joka puolella. Miten tästä eroon? En kestä. Onko muilla samanlaista?

N43

No ei todellakaan ole! Olen 40:nen mies ja minulla ei ole mitään mielenkiintoa muihin kuin omaan puolisooni! Ei tee mieli katsoa, ei koskea ja ajatuskin seksitä jonkin toisen kuin oman naiseni kanssa lähinnä oksettaa! Jos joku nainen tulee selkeästi tekemään itseänsä tykö, sanon sen heti ja suoraan että ei onnistu eikä tule ikinä onnistumaan! Tietysti kerron tämän asiallisesti ja kohteliaasti, sillä ei kysyvää pidä tahallaan loukata, mutta kuitenkin niin suoraan että mitään epäselvää asiasta ei jää. Jos kieltävän vastauksen jälkeen vielä yrittää, seuraavalla kerralla en sano edes kohteliaasti. Mielestäni sinussa on jotain todella pahasti rikki.

Vierailija
7/7 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten pitkä sinkkuus asiaan vaikuttaa? Oli minullakin sinkkuna kiivastahtinen seksi- ja seuraelämä. Ei se silti saa minua haikailemaan muita eikä vanhoja aikoja.

Siksi varmaan olin sinkkuna pitkään, kun ei ole ollut tarvetta sitoutua.

Luulisi, että monikin kaipaisi oikeasti vaihtelua, vaikka ei konkreettisiin tekoihin ryhtyisikään, kyllähän yhteen ha samaan kyllästy hieman ajan mittaan, vaikka haluaakin olla hänen kanssaan.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi