Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nieminen ja Palander perustaneet valmennusyrityksen
23.08.2017 |
Ei nyt ihan vakuuta näiden herrojen taidot opettaa muita.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Epätoivoista rimpuilua. Yksikään nykypäivän yritys ei hyödy mitään diletanttien konsultoinnista. Vain lähinnä viihdykearvo tyky- tai kokouspäivän päätöshetkellä.
Kyllä valtio tilaa isolla rahalla työttömille kaikennäkösiä kursseja. Näillä huuhaa jutuilla elää aika moni suomessa. Veronmaksajien piikkiin tietysti, ei ole hinnallakaan niin väliä.
Alue: Aihe vapaa
Minkä alan valmennusta? Urheilu?