Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko yritys valita asiakkaansa

Vierailija
22.08.2017 |

Voiko yritys (kauneudenhoitoala, kynsiteknikko) kieltäytyä ottamasta jotakin henkilöä asiakkaaksi? Miten tämä täytyy perustella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi perustella? Tottakai voi jos on varaa valita. Mun kynsiteknikko ei ota uusia asiakkaita koska sillä täyttyy kalenterit jo olemassa olevista.

Vierailija
2/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. itseasiassa yrityksn kannattaisikin valita asiakasryhmänsä jos liiketoimintasuunnitelmaan tehdessä, sillä  20% asiakkaista tuo 80% tuloista. Monikerta-ja suosittelija-asiakkaat ovat kannattavampia kuin kerta-asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä perustella tarvitse, antaa vaan seuraavan vapaan ajan vaikka 8kk päähän, niin ei kukaan jää odottelemaan.

Vierailija
4/4 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siis jos asiakas on varannut ajan, voiko tekijä kieltäytyä ottamasta tätä asiakkaaksi? Kyse ei ole rasismista, asiakas on itse saman alan ammattilainen, aiemmin on mustamaalannut toisen yrityksen (johon nyt asiakkaaksi tulossa) työntekijää ja yrittänyt saada aiheutettua haittaa liiketoiminnalle..