Lue keskustelun säännöt.
Apua, verkkopankki ei hyväksy viitenumeroa
30.06.2017 |
Eli siis tilanne on se, että ostin keikkaliput Saksan ticketmasterista. Maksutavaksi otin tilisiirron, johon sain asianmukaisesti tilinumeron ja viitteen. Nordean verkkopankki ei kuitenkaan hyväksy tuota viitenumeroa, vaikka olen tarkastanut sen ja se on takuulla oikein! Voinko laittaa viitenumeron viestikenttään? Vai mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (4)
Laitoin, toivottavasti se maksu menee perille. Kiitos avusta! Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viitenumero ei toimi, jos laskun eräpäivä on mennyt.
Ehkä tämä ei koske sinun maksuasi, mutta tiedoksi noin yleensä.
Laita viestikenttään.