Muistisairaalle vaarille pakkomyyty lehtitilaus, mihin ottaa yhteys
Vaari oli selkeästi kieltäytynyt tilauksesta mutta muisti että oli vastannut myöntävästi ottavansa jonkun "ilmaisen" lahjan vastaan. Mihin voi valittaa ja perua tilauksen?
Kommentit (6)
Sinne tietysti mistä tilaus on myytykin. Tai sitten kyseisen lehden asiakaspalveluun.
Kustantajan asiakaspalveluun. Olen joutunut äitini puolesta tekemään tätä useammankin kerran, ja yleensä on vastattu kohteliaasti, pahoiteltu puhelinmyyjän toimintaa, peruutettu tilaus ja laitettu äitini jollekin listalle, ettei hänelle enää tyrkytetä lehtiä, vitamiineja tms.
Kannattaa tehdä myös se markkinointikielto, yksi soitto on 3 v voimassa ja mulle ei ainakaan ole sen tekemisen jälkeen tullut yhtään myyntipuhelua.
Soita lehden asiakaspalveluun ja selitä tilanne. Lehden tulo loppuu heti. Ja pyydä että tuo yritys ei enää tarjoa äidillesi lehtiä.
Toinen vaihtoehto on muuttaa äitisi puhelinnumero ja laittaa se salaiseksi. Silloin siihen ei soita kukaan. Mutta numero pitäisi ilmoittaa sitten kaikille sitä tarvitseville.
Kyseisen lehden asiakasapalvelusta perut tilauksen, sitten otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, koska myivät ilman edunvalvoja lupaa.
Miten olisi se firma, mikä soittikin ja myi lehden?