Onko muissa kaupoissa kuin Stokkan herkussa syötäviä tuotteita?
Itse olen koko elämäni aikana käynyt vaan Stokkan herkussa. Oletteko saaneet ruokamyrkytyksiä esim. jostain halpiskaupoista?
Kommentit (12)
Torilla ja kauppahalleissa on, mutta suosittelen tilaaman tuotteet suoraan luomutilalta kotiin toimitettuna. Netistä löytyy.
No niin, ne tulee sinne Herkkuunkin ihan samoilta valmistajilta ne einekset, että...
Vierailija kirjoitti:
No niin, ne tulee sinne Herkkuunkin ihan samoilta valmistajilta ne einekset, että...
En usko, kyllä ne tulee jostain paremmasta paikasta.
Muiden kauppojen ruuista olen selvinnyt terveenä, mutta Stokkan Herkun savusilakoista sain kerran karsean ruokamyrkytyksen.
Rautakaupan kaurajyviä en suosittele syömään, ne voi olla peitattuja.
Etkö käy edes Laivurin Valinnassa?
Mä ostan kaiken Nykäsen tukusta. Ei väännä mahaa, vaikka mitään tuoreustakuuta ei ole ja kylmäketjut varmaan katkeilee.
Aika tuhlausta asua tuolla suunnalla, jos ei käytä ollenkaan alueen erinomaista tarjontaa, kuten Kaivopuiston Kala, leipomot, Anton&Anton, kauppahallit jne.
Vierailija kirjoitti:
Aika tuhlausta asua tuolla suunnalla, jos ei käytä ollenkaan alueen erinomaista tarjontaa, kuten Kaivopuiston Kala, leipomot, Anton&Anton, kauppahallit jne.
Härregyyd!! Onko tuollaisiakin kauppoja? Kai ne on kalliita kauppoja jotta sinne kehtaa astua. Muuten maineeni kärsii ja juorut leviävät.
Vierailija kirjoitti:
Stockan.
Ståckan ruottalaisittain.
keksi parempi