Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskaltaako Turkkiin tänäkään kesänä matkustaa?
Kommentit (6)
En lähtisi kun muuallekin voi mennä.
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=341209&nodeid=17…
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi mennä Turkkiin ja samalla tukea Erdoganin mielipuolista hallintoa?
Voi mennä muuallekin, mutta Turkin matkan sais puolet halvemmalla. Meitä lähtis aika iso porukka. Lisäksi tykkään Turkista.
Alue: Aihe vapaa
Miksi sä haluaisit sinne matkustaa? Ja onhan siellä paukkunut jatkuvasti.