Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tilasin paketin syrjäisemmän Prisman pakettimaattiin, menikin keskustan Citymarkettiin, mitä ihmettä?
13.06.2017 |
Käyn töissä siellä "syrjässä", ei se mikään syrjäseutu varsinaisesti ole koska siellä on se Prismakin. Mutta whatever kätevin paikka itselleni hakea töiden jälkeen ku kodin lähellä ei mitään automaattia ollut. No, tietysti paketti on viety keskustan Citymarkettiin, jossa pitää maksaa pysäköinnistä eikä mulla olis keskustaan mitään menoa muuten. AHROHRA!
Kommentit (2)
Käske postia siirtämään se paketti siihen automaattiin mihin tilasit sen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Prisman automaatti oli luultavasti täysi. Yleensä noissa tilanteissa viedään sinne lähimpään postiin, mutta on minullekin vastaavasti käynyt.