Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eikö ne voi jo laittaa tuota Mertarantaa eläkkeelle?
Sinivalkoisetlasit
13.05.2017 |
Ihme horisija joka näkee vääryyttä Suomea kohtaa joka paikassa.
Kommentit (3)
Eikö tuon pitänyt meuhkata siellä maksukanavalla? Ei jaksa yhtään kuunnella tuota mesoamista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon pitänyt meuhkata siellä maksukanavalla? Ei jaksa yhtään kuunnella tuota mesoamista.
Näköjään tunkee jo itsensä muillekin kanaville. Suomen huonoin selostaja, harmi että antavat pilata lätkätunnelman.
Alue: Aihe vapaa
Taas se näki tilanteen aivan toisin miten se oikeasti meni. Ois antanu Norjalle rangaistuksen vaikka Suomalainen veti kyynärpäällä norjalaista naamaan.