Onko kaikilla Vauvalla pyörivillä vähintäänkin alitajuinen halu hankkia VAUVA?
Miksi muuten valitsisivat juuri tämän nimisen foorumin?
Kommentit (16)
Minulla ei ole vain alitajuinen vaan täysi halu hankkia vauva. Ikä ja muu elämäntilanne vaan sitä vastaan, eli 99% varmuudella jään lapsettomaksi.
Varsinkin viimeisimmän keskenmenon jälkeen asia oli yhä niin kipeä, että paha mieli tuli pelkän sanan vauva kuulemisesta. Nyt hengaan täällä mammojen kanssa, luen keskusteluita, pystyn iloitsemaan toisten lapsista.
Koen tämän siten jopa osana toipumisprosessia. Minä en nyt vaan lasta saanut, ja sille ei mitään voi eikä se siitä surkuttelemalla saati epätoivoon vaipumalla muutu. Elämä on hyvä näinkin :)
Jos onkin, niin minulla ainakin se on HYVIN alitajuinen.
Minunkin vauva on jo yläkoululainen. Tulin kyllä aikoinani palstalle vauvahaluisena. Mutta ennen olikin ennen.
Tiedätkö kun minä en enää edes voi saada lapsia. Tehdyt on aikuisia. Mihinkään en ole täältä lähdössä.
Toisinaan epäilen että tää vauvapalstan selaamiseni onkin vain tapa kanavoida tiedostamaton lisääntymishaluni. Oikeastaan olen melko varma siitä, ja siitä että monille muillekin on näin. Elämme sairaita aikoja, ystävät hyvät.
Ei. Käyn täällä, koska Ylilaudan käyttis on kamala. En ole koskaan ajatellut, että tämä palsta liittyisi vauvoihin mitenkään.
Mä oon 50 vee, ja mulla on 3 teini-ikäistä lata. Ei todellakaan ole vauvakuumetta.
Minä tulin tänne linkin kautta, koska minulla oli ihan tietoinen halu lukea jauhenlihasta ja 1560-luvun aihe vapaasta. Pyörin täällä, koska täällä on satunnaisia helmiä, kuten kirjoita päivästäsi kuin Sami Minkkinen.
Vauvaketjut (joita ei tunnu paljoakaan olevan?) on helppo ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, murha.infoakin luen, koska minulla on alitajuinen halu tappaa nuoria naisia.
Valoja päälle, ap.
Niin, en tietenkään lue AHRUM tieoa koska MURHA kiehtoisi mitenkään, pois se minusta.
Tai sitten on vähintäänkin alitajuinen halu saada lapsenlapsia! -ap
Munkin lapsoset jo aikuisia. Täällä on mielenkiintoisia juttuja ja asiat sanotaan suoraan, myös vertaistukea löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos onkin, niin minulla ainakin se on HYVIN alitajuinen.
Sama! Niin syvälle en aio mennä kaivelemaan.
Ainaki palstan tarinat lapsista toimii hyvänä ehkäisynä.
Mulla on 16v. vauva. Tämä on keskustelupalsta eikä lehti.