Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten paljon/millaisia postimerkkejä tarvitsen tavallisen kirjeen lähettämiseen Yhdysvaltoihin?
26.04.2017 |
En koskaan ole lähettänyt kirjettä ulkomaille, joten en tiedä.
Kommentit (7)
Amerikkalaisia merkkejä myydään filatelialiikkeissä, joita ei enää ole Suomessa monta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan tavalliseen kirjeeseen 1,40 e postimerkki, jos on painavampi, niin postin sivuilta löytyy hinnat.
10 yleensä, mutta itse laitan aina varalta 15.
Nam kirjoitti:
Ulkomaan postimerkin.
Ulkomaan postimerkillä kirje menee vain Amerikan lajittelukeskukseen saakka. Lisäksi pitää olla Amerikan postimerkki, jotta paikallinen posti osaa jakaa kirjeen perille saakka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osaavatkohan lähi-S marketin postissa neuvoa ja saako merkkejä sieltä?
Alue: Aihe vapaa
Ulkomaan postimerkin.