Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikaupassa ei ollut tuotetta (maksettu jo) ja ne ehdottaa toista tuotetta, HELP

Vierailija
30.03.2017 |

Eli tilasin nettikaupasta lompakon. Kyseistä lompakkoa ei ollut ja nyt tuli s-postia ja harmiteltiin asiaa. Nettikauppa ehdotti kolme muuta lompakko jos haluaisin jonkun niistä tilalle. Yksi lompakoista mitä kauppa ehdottaa maksaa 59,90

Ehdotetut lompakot on rumia ja ehdotin itse toista lompakkoa joka maksaa 56e.

Alun perin olen ostanut ja maksanut 40e maksavan lompakon ja olin koko viikko siinä uskossa että se lompakko on minulle tulossa. Ottaa päähän että joudun ylipäätään ottamaan toisen mallin. Nyt kun ehdotin itse toista mallia nettikauppa sanoo että minun ehdottama lompakko on niin kallis että he laskuttaa siitä lisää ja myy minulle toisen lompakon hintaan 50e.

Voiko toisiaan tehdä näin? Eli en saa tuotetta mitä olen maksanut ja joudun maksamaan vielä lisää että saan edes jotain sinne päin? Alkuperäinen lompakko mitä olen tilannut oli alkuperäishinta 53e, alennuksessa se 40e.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät kaupan perumista ja ostat lompakkosi muualta.

Vierailija
2/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rahat takaisin ja hanki kivempi lompakko jostain muualta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä, mutta tottakai saat myös rahasi takaisin jos haluat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän