Tällainenko on naisen sielunelämä: "Ethän sorru edes kiireessä - 6 ripsarimokaa. Paakkuja ja klimppejä? Ihan ovat omaa syytäsi."
Arvostelevatko naiset toisiaan ripsarimokien perusteella? Meikkikö on naisen mitta? Näistä jutuista, niiden kirjoittajasta ja julkaisijasta voisi päätellä, että nainen on aivan saatanan typerä kana, jota kuuluu holhota ja ivata.
Kommentit (13)
Tällainenko on miehen sielunelämä? Jonkun yksittäisen toimittajan laatiman jutun perusteella kuvittelee voivansa luokitella kaikki naiset samaan kaavaan.
Mitä nuo mokat sitten ovat? Se, etten tuhraa tuntitolkulla niiden ripsien kanssa vai?
Se on jonkun (amerikkalaisen) journalistin käsitys. Samoin se, että miehiä kiinnostaa jonkun vilauttelut.
Vierailija kirjoitti:
Tällainenko on miehen sielunelämä? Jonkun yksittäisen toimittajan laatiman jutun perusteella kuvittelee voivansa luokitella kaikki naiset samaan kaavaan.
Sinun vastauksesi perusteella naisten pisteet vain laskevat.
Vierailija kirjoitti:
Se on jonkun (amerikkalaisen) journalistin käsitys. Samoin se, että miehiä kiinnostaa jonkun vilauttelut.
Silti lehdet myyvät näiden juttujen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jonkun (amerikkalaisen) journalistin käsitys. Samoin se, että miehiä kiinnostaa jonkun vilauttelut.
Silti lehdet myyvät näiden juttujen avulla.
Mitkä lehdet? Ei kai kukaan minkään ripsarimokien takia lehtiä osta. Paitsi teinit.
Naisten lehdet kertovat naiselle, millainen tämän on oltava miellyttääkseen miestä. Miesten lehdet ovat täynnä näitä miellyttämään rakennettuja naisia. Kaikki vaatimukset esitetään naisille. Tässä on naisille haaste ottaa käyttöön aivot ja muistaa, että median luomaan nais- ja ylipäätään maailmakäsitykseen on osattava suhtautua kuten johonkin Paavo Pesusieneen. Todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Kenenkään ei tarvitse alkaa Paavo-faniksi, pukeutua rooliasuihin ja toistella sarjan repliikkejä päivästä toiseen - sitähän se täsmälleen on, jos alat pitää noita "naisten omia ihania" sivustoja ja Iltalehden vilauttelukuvia raamattunasi.
Kyllä kauhistuttaa nuorten naisten elämä ja ajatusten taso, kun he jatkuvasti lukevat näitä juttuja ripseistä, rakennekynsistä, hiustenpidennysksistä ja niiden tärkeydestä. Eikö heille kukaan kerro, että tuotteen valmistajat tahallaan horjuttavat näillä jutuillaan ja höpö-höpö-tuotteillaan vielä epävarmana itseään tuntevia ja hyväksyntää hakevien nuorten itsetuntoa? Ja sitten onkin mentävä kauppaa ostamaan sitä 80 euron maskaraa, viis siitä, että pikavippiä on otettava. Saattaahan olla, että sen maskaran avulla sitten löydän sen elämäni miehen!
Nämä ovat niitä nykyajan satuja, joita ihmisille syötetään. Tiedättekö muuten, että voiteen kuin voiteen sisällöstä yli 90% on aina sen sama perusraaka-aine: vaseliini? Sitä saa parilla eurolla Tokmannilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jonkun (amerikkalaisen) journalistin käsitys. Samoin se, että miehiä kiinnostaa jonkun vilauttelut.
Silti lehdet myyvät näiden juttujen avulla.
Mitkä lehdet? Ei kai kukaan minkään ripsarimokien takia lehtiä osta. Paitsi teinit.
Minä jätän ostamatta lehdet joissa on vilauttelua ja ripsarimokia. Niin kauan kuin lehtiä ostetaan ja otsikoita klikataan, vilautukset ja ripsarimokat ja muu roska pysyvät siellä.
Mä olen vuosikausia jättänyt kaikki tuollaiset lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jonkun (amerikkalaisen) journalistin käsitys. Samoin se, että miehiä kiinnostaa jonkun vilauttelut.
Silti lehdet myyvät näiden juttujen avulla.
Mitkä lehdet? Ei kai kukaan minkään ripsarimokien takia lehtiä osta. Paitsi teinit.
Juuri epävarmat teinit ovat suurin kosmetiikan kuluttajaryhmä. Heihin suunnataan tätä aivopesua. Teinit puolestaan saavat rahansa usein vanhemmiltaan tai vippivelkalaitoksilta.
"Ripsarimoka!" :"Olet aina levittänyt ripsivärin väärin! "
Aughhh...
Miksi kotimainen journalismi on korvattu tällä ylikansallisella kuralla..?
Sanopa muuta. Nuo "ethän sorru"-jutut ovat todellisia rimanalituksia.