Lue keskustelun säännöt.
Miten pääsen av-koukusta?
05.02.2017 |
Pitääkö alkaa dokaamaan vai mitä? Vai rukoilenko? Mikään ei auta, on pakko päästä lukemaan päivät pitkät trollien suoltamia höpöjuttuja. Höh.
Kommentit (3)
Sama ongelma... Tää pitäis lakkauttaa? En tajua, mikä tässä vetää...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Remember that time av was full of idiots? That time is all the time.
Tule uskoon.