Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näin, kun pariskunnan mies yritti häpeillen peitellä Kånkeninsa logoa, vieressä istui hänen naisystävänsä logoa esitellen
05.02.2017 |
Naisella oli kånken sylissä ja hän piti sitä niin että logo oli tyrkyllä kaikkien nähtäväksi, mies peitteli logoa häveten ja vaivaantuneena hansikkaillaan.
Sanomattakin selvää, että se massakana-nainen oli pakottanut miehenkin hankkimaan oksettavan kånkenin ja vielä käyttämään sitä. Kävi miestä sääliksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä minäkin peittelisin, miehenä tai naisena. Jos pakotetaan käyttämään kånkenia, se kuuluisi laskea jo pahoinpitelyksi.