Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tillinmäki päiväkoti ja alakoulu
17.01.2017 |
Onko Nöykkiön koulu hyvä. Onko siellä päiväkotia. Asunto Tillinmäessä Metsäkukantiellä. Kiitos tiedoista
Kommentit (6)
Nöykkiön koulu on hyvä. Tillinmäessä on oiken hassunmuotoinen uusi päiväkoti. Tosin tillinmäestä taitaa helposti joutua saunalahteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entä ne alakoulut. Onko päiväkoteja yhteydessä. Etäisyys.
Saunalahteen on kahden kilometrin kävely. Se arveluttaa ekaluokkalaista ( tai vanhempia).
Alue: Aihe vapaa
Tillinmäessä ei ole negruja, eikä siellä taida olla vuokrakolhoosejakaan. Tillinmäki on ihan hyvä.