Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä illan MOT-jaksosta?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa järkeä ole, mutta onhan velkojallakin toki oikeus saada rahansa. Vaikea sanoa.
Tarkoitan ei järkeä tuollaisessa henkisessä kidutuksessa. Itse vaihtaisin maisemaa kokonaan johonkin toiselle mantereelle ja yrittäisin aloittaa alusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin perus. Neljä lasta, vasikan kokoinen koira, ylipainoa. Johonkin ainakin riittää rahaa, vaikka ostoksiaan ei pysty maksamaan.
Rahaa pitää antaa ilman takaisinmaksua? Aika paksua, mutta ah niin vihervasemmistolaista.
Alue: Aihe vapaa
Eihän tuossa järkeä ole, mutta onhan velkojallakin toki oikeus saada rahansa. Vaikea sanoa.