Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Loukkaannun ilmeisesti aika herkästi. Miten voisin kovettaa itseäni?
26.12.2016 |
En itse tunnista tilanteita, joissa loukkaantumiseni olisi ns. turhaa tai väärin. En osaa nyt edes sanoa esimerkkejä, mistä olen loukkaantunut, mutta ainakin pari ihmistä (miestä) on sitä mieltä. Onko se vain ominaisuuteni vai voiko sitä jotenkin kehittää? Olisinko miellyttävämpi, jos en pahoittaisi mieltäni? Vai olisinko kynnysmatto?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa