Lue keskustelun säännöt.
onko sinulla kusenpolttama DDR-puska?
25.07.2007 |
lueskelin noita seksipuolen juttuja.. siellä saa höröttää ääneen:))
Kommentit (2)
Puskani on hieno. Sama mitä jotkut seksipalstan äijät ovat mieltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei onneksi enääää