Stockmannin verkkokauppa
Siis tän heidän uudistuksen jälkeen muuttunut ihan ihmeelliseksi. Ainakin naisten vaatteiden puolella. Jos nyt haluaisit tilata vaikka jonkun neuleen ja laitat kooksi M, se ilmoittaa, että mitään kokoja ei ole, kysy myymälästä ja tämä on monen tuotteen kohdalla. Onx tää muuttunut pelkäksi lasten kuvakirjaksi? Ei hyvää päivää. Sit ihmetellään, et kauppa menee huonosti.
Kommentit (19)
Kannattaisi varmaan laittaa stockalle palautetta :)
Saman huomasin, jonka jälkeen tilasin tuotteet Zalandosta. Luulisi nettikaupan olevan nykyään se mihin kannattaa panostaa.
En tykännyt aiemmasta verkkokaupasta enkä tykkää tästä uudestakaan. Mikä siinä mättää, ettei ne saa sitä toimivaksi ja sujuvaksi asiakkaan käyttää? Ärsyttää myös, että nyt kuvastossa olleita tuotteita ei löytynyt netistä eikä niitä ollut tavaratalossakaan kun kävin.
Suomalaisten verkkokauppojen perussynti.
Verkkokaupasta juuri pitäisi löytä kaikki koot. Jos joku koko on loppu niin sitä pitää pystyä silti tilaamaan pidemmällä toimitusajalla. Jos tuote on kertakaikkiaan loppu ja lisää ei tulee kuulu se poistotuotteet -ryhmään.
Stokkan sivuilla lukee, että heillä on varastomuutto meneillään. Lieneekö syynä, ettei kaikkia kokoja ole saatavilla.
Minä kävin katsomassa ja petyin, kun vaatteista oli pelkät kuvat. Kuvan perusteella on vaikea hahmottaa, miltä vaate näyttää päälle. Haluan nähdä sen edes mallin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Stokkan sivuilla lukee, että heillä on varastomuutto meneillään. Lieneekö syynä, ettei kaikkia kokoja ole saatavilla.
Miten ne vetoaa aina siihen? Nehän muutti kesällä, jolloin jouduin odottamaan tilaamiani, varastossa olevia tuotteita yli 3 viikkoa!
Tuolla uudistuneessa huonommaksi menneessä nettikaupassa ei enää pysty tallentamaan tuotteita edes toivelistalle. Ketä kiinnostaa ostella nettikaupassa jossa ei ole toivelistatoimintoa??
Kävin siellä nettikaupassa katsomassa kahtakymmentä eri tuotetta, ja vain yhtä niistä oli saatavilla nettikaupasta! Miten voi olla niin huono tilanne?
Miksi yleensäkään olemassa tuollainen nettikauppa jos siellä ei ole mitään ostettavaa? Ihan käsittämätöntä!
Vierailija kirjoitti:
Saman huomasin, jonka jälkeen tilasin tuotteet Zalandosta. Luulisi nettikaupan olevan nykyään se mihin kannattaa panostaa.
Sama täällä, eli koska Stockan nettikaupassa ei ollut saatavuutta niin tilasin Zalandolta eli 400 euroa meni Saksaan Suomen sijasta. Sori vaan mutta en jaksa lähteä Helsingin keskustan tavarataloon katsomaan saatavuutta, koska keskustassa on muutenkin niin ruuhkaista ennen joulua. Eikö se ole nettikaupan ajatus ettei tarvitse lähteä tavarataloon jonottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kävin siellä nettikaupassa katsomassa kahtakymmentä eri tuotetta, ja vain yhtä niistä oli saatavilla nettikaupasta! Miten voi olla niin huono tilanne?
Miksi yleensäkään olemassa tuollainen nettikauppa jos siellä ei ole mitään ostettavaa? Ihan käsittämätöntä!
Tuntuu ihan muinaiselta neukkumeiningiltä. Komea ruokalista, mutta kaikkiin vaihtoehtoihin tarjoilija nyrpeästi sanoo että sitä ei ole tai että se on loppu.
Meille tulla putkahti joulukuun kanta-asiakaslehti alennuskuponkeineen tänään, kun olin viikko sitten jo jouluostoksilla. Näinhän sitä kauppa kätevästi säästää alennuksissa, kun vähän pidättelee. Muutenkin koko kuponkijuttu on älytön. Lippulappusten pitää olla mukana ja niitä pitää muistaa käyttää, etkä voi sujuvasti yhdistellä eri pisteissä ostamiasi tuotteita yhteen kun alennukset on eri tuoteryhmistä ja riippuvat oston arvosta. Reilu peli olis ostomääriä kerryttävä seuranta, joka hyvittää esim.kk:n kokonaisostomäärästä sovitun osan.
Totesin itsekin juuri saman. Monia katsomistani vaatteista ei ole saatavana missään koossa, vaikka ne ovat olevinaan verkkokaupan valikoimissa. Ilmeisesti tarkoitus on siis listata tuotteita vain jotta valikoimat näyttäisivät ensisilmäyksellä suurilta, vaikkei niitä todellisuudessa myydä verkkokaupassa lainkaan.
Laittakaa suoraan sille uudelle toimarille palautetta.Nimi on Lauri Veijalainen.
Miksi ne joulukuun kantisluettelon alennuskupongit käyvät vain tavarataloissa? Olisin käyttänyt ne kaikki heidän nettikaupassa eli ostanut kamaa tonnin edestä. Toki siellä näyttää olevan kaikki tuotteet loppu joten olisiko tonnia edes saanut kulutettua sitä kautta?
Taidan minäkin tilata Zalandolta.
Yksi parannus sentään tullut siihen uusittuun nettikauppaan; sieltä voi valita pakettiautomaatin jonne tilauksensa haluaa! Edistystä, jee :)
Stockka on mennyt ihan oudoksi. Verkkokauppa on supistunut vuosi vuodelta sen sijaan, että kehittäisivät sitä. Viime vuonna ostin sieltä vielä paljon joululahjoja. Nyt vain yhden. Sääli, sillä olen ollut vuosikymmenet stockka-uskollinen, mutta nyt alkaa lojaalius rapistua.
Mäkin olen ollut Stocka-uskollinen mutta tuntuu etteivät halua kehittyä ja panostaa sähköiseen kaupankäyntiin. Me kaikki kun emme asu Stockan tavaratalojen lähellä niin käytettäisi mielellämme sitä nettikauppaa jos se olisi asiallinen eikä tuollainen halvalla ja nopeasti tuotettu 90-luvun tekele. Lisäksi olisi hyvä jos siellä olisi jotain ostettavaakin eli nettikauppa hälyyttäisi ylläpitäjille jos joku tuote tai tuotteen koko loppuu kesken ja osto-osasto tietäisi hankkia nopeasti lisää varastoa ja että nettikaupasta näkisi että tuotetta on tulossa lisää varastoon ja niitä voisi varata ennakkoon jo seuraavasta erästä.
Prisman verkkokauppa on myös yksi suuri vitsi.
Googlaat tuotetta, ahaa Prismasta löytyy ja pah, sivuilla kerrotaan, että ko. nimikkeen alta löytyy kuvineen esim. 86 tuotetta, näistä ehken 5 voi ostaa verkkokaupasta, muiden kohdalla, joista toisista on jopa kuva, ei hintatietoja, kehoitetaan menemään myymälään.
Elikkä kuvakirja netissä, en kyllä ymmärrä, kenelle kohdistettu.
Ihan samaa mieltä.. Monen miesten asusteen kohdalla lukee vaan "katso myymäläsaatavuus" ja sitten itse myymälässä sitä ei välttämättä ole vaikka nettisaldo näyttäisi keltasta.