Lue keskustelun säännöt.
Onkohan mieheni hullu? Lopetti hyväpalkkaisen lääkärin hommansa ja ryhtyi puhelinmyyjäksi?!?!
07.08.2007 |
Kieltämättä pelottaa tulevaisuuden toimeentulo aika rankasti tällä hetkellä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kirurgimieheni vaihtoi Lassila&Tikanojaan, ja ihan roskakuskiksi. Nyt se haisee pahalle, joka ilta ja elintasomme romahti kertaheitolla:(