Lue keskustelun säännöt.
Oys:ssa synnyttäneet; onko kukaan saanut tukisukkia jalkoihin synnytyksen ajaksi
27.06.2007 |
suonikohjujen ehkäisemisen vuoksi? Ystäväni synnytti Oulaskankaalla ja siellä oli sukat laitettu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla