Lue keskustelun säännöt.
Mitä kannattaa/pystyy opiskella työn ohessa?
18.10.2016 |
Pohjalla liiketalouden tradenomin tutkinto. Haen keväällä yamk:hon, mutta mitä jos en pääsekään? Mitä muita vaihtoehtoja mulla on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up