Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äitiyslomasta ja hoitovapaasta
29.09.2016 |
Onko kukaan jäänyt työttömäksi äitiysloman ajaksi, jotta saisi paremmat rahat?
Kommentit (3)
Meinasitko että et jäisi virallisesti hoitovapaalle ja kotihoidon tuelle vaan ilmoittautuisit työttömäksi ja nostaisit työttömyystukea vaikka hoidat lasta kotona? Muuten en keksi miten tuossa muka saisi paremmat rahat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se äitiyspäiväraha vähennetään työttömyyspäivärahaata enkä usko että uskovat jonkun omevan työmarkkinoiden käytössä 105 päivää synnytyksen jälkeen.
Alue: Aihe vapaa
Miten tuolla voisi saada paremmat rahat?