Lue keskustelun säännöt.
Reklamaatio - kokemuksia?
Milla
16.08.2016 |
Pitäis tehdä autohuoltamolle reklamaatio kun tekivät väärin. Korjautin sähkölukon se meni rikki alle 2kk ja jouduin ostamaan uuden osan mutta työstä eivät ottaneet maksua.
Tarkistin asian ja voin vaatia rahoja takaisin? Sovittiin että lähetän sähköpostilla reklamaation.
Mitähän sähköpostissa pitää lukea? Mitä tietoja siihen tarvitaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla