Lue keskustelun säännöt.
Heiiiiiii, mihin te jemmasitte mun tobleronit?
Kommentit (3)
ja pyllistä! Kerran se kirpasee, mutta mä tahdon mun suklaat ulos sieltä!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
ja pyllistä! Kerran se kirpasee, mutta mä tahdon mun suklaat ulos sieltä!!!
*kohottaa vasenta persposkea*
-ilman housuja