Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
saatan joutua viemään aminoffille
kirsi
25.06.2016 |
Lemmikkini näyttää merkkejä että ei välttämättä omalle eläinlääkärille asti maanantaille voida venyttää. Otsikosta jokainen asiasta tietävä varmasti ymmärtää huoleni. Jos joudun tuonne viemään!? Onko kellään mitään hyvää sanottavaa? Olisi lohduttavaa kuulla.
Kommentit (2)
Hyvä eläinlääkäri on. Meidän koirat hoiti aikoinaan, pitkä kokemus ja tosiaan eläinten hyvinvointia ajaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hmmmm no jos hätä on niin sinne vaan. Ihan ok kokemukset...