Oletko kokeillut kuumakivihierontaa tai intialaista päähieronta?
Mieheni lupasi minulle syntymäpäivälahjaksi jonkun rentoutushoidon ja mietin jos jompikumpi noista olisi kokeilemisen arvoinen. En ole koskaan käynyt edes tavallisessa hieronnassa.
Te, joilla on kokemusta toisesta tai molemmista niin kertokaa millaista oli ja suositteletteko.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tehtiin nuo molemmat kertakäynnillä. Olo oli aivan taivaallinen!
Mites tuo kuumakivihieronta, sopiiko mielestäsi kesällä tehtäväksi vai ainoastaan kylmemmällä ilmalla?
Kuumakivihierontaa olen kokeillut. Aivan ihana rentouttava kokemus, etenkin jos on ollut stressaavaa viime aikoina. Sopii niin kesään kuin talveenkin, koska niiden kivien lämmöllä enemmän tehostetaan sitä hierontaa kuin lämmitetään kroppaa. Todella suosittelen! :)
Käsittääkseni itämaisista uskonnoista peräisin olevia ns. energiahoitomuotoja nämäkin molemmat. Pahat henkivallat siis eksyttämässä pehmeästi, vähä vähältä syvemmälle new age -kulttiin. Jos mitä tuntemuksia tulee, niin ovat vähimmillään kosketuksesta ja muusta huomioimisesta johtuvaa endorfiinihyökyä, mutta mukana voi olla pahempaakin. Ei kannata avata ovia eikä ikkunoitakaan viholliselle. Ehdottomasti suosittelen välttämään kaikkea aiheeseen liittyvää, loukkaantumisen uhallakin. Jumalan luomassa maailmassa on aineksia terveisiinkin, aidosti luonnonmukaisiin hoitomuotoihin.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni itämaisista uskonnoista peräisin olevia ns. energiahoitomuotoja nämäkin molemmat. Pahat henkivallat siis eksyttämässä pehmeästi, vähä vähältä syvemmälle new age -kulttiin. Jos mitä tuntemuksia tulee, niin ovat vähimmillään kosketuksesta ja muusta huomioimisesta johtuvaa endorfiinihyökyä, mutta mukana voi olla pahempaakin. Ei kannata avata ovia eikä ikkunoitakaan viholliselle. Ehdottomasti suosittelen välttämään kaikkea aiheeseen liittyvää, loukkaantumisen uhallakin. Jumalan luomassa maailmassa on aineksia terveisiinkin, aidosti luonnonmukaisiin hoitomuotoihin.
Höpö höpö, kyllä nämä on ihan fyysisiä hoitoja eikä edellytä hoitajan kuulumista kulttiin. Ja tämä vastaus siis sellaiselta ihmiseltä, joka itsekin kieltäytyisi energiahoidoista. Kerran olin, toiste en mene.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sentään! Toivottavasti olet trolli.
Tavallisessa niska-hartiahieronnassa olen käynyt jonkin verran. Joskus kokeilin intialaista päähierontaa ja se oli kyllä ihanaa! Uskomattoman rentouttavaa.
Olen ollut intialaisessa päähieronnassa ja vaikka muuten rakastan hierontaa, tämä ei ollut mielestäni mistään kotoisin. En tiedä oliko vika minussa vai hierojassa, itsessä kai, kun yleensä vaikuttavat ihmiset siitä pitävän.
Kampaajan tekemä päähieronta on minusta kyllä aivan ihana. Ja yhden kosmetologin, joka teki sen kasvohoidon yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut intialaisessa päähieronnassa ja vaikka muuten rakastan hierontaa, tämä ei ollut mielestäni mistään kotoisin. En tiedä oliko vika minussa vai hierojassa, itsessä kai, kun yleensä vaikuttavat ihmiset siitä pitävän.
Kampaajan tekemä päähieronta on minusta kyllä aivan ihana. Ja yhden kosmetologin, joka teki sen kasvohoidon yhteydessä.
Kuumakivihieronta aromaattisilla öljyillä oli luksusta, nukuin seuraavan uön tosi sikeästi. Intialainen päähieronta ei minuakaan oikein vakuuttanut, ehkä menee kylkiäisenä jonkun muun hoidon yhteydessä.
Intialaisella päähieronnalla ei ole ns. mallisuojaa eli kuka vain voi tehdä päähieronnan ja väittää intialaiseksi. Olen käynyt yhdenlaisen intialaisen päähieronnan kurssin ja se on kyllä taivaallisen rentouttavaa.
Myös kuumakivihieronta on ihanaa!! Itse ottaisin mieluummin ehkä sen, koska se on kokonaisvaltaisempi.
Sain viime vuonna synttärilahjaksi lahjakortin intialaiseen päähierontaan. Olin haaveillut siitä vuosia ja en ole käynyt aiemmin missään muussa hieronnassa. Oli kyllä just niin ihanaa kuin toivoinkin!
Vierailija kirjoitti:
Intialaisella päähieronnalla ei ole ns. mallisuojaa eli kuka vain voi tehdä päähieronnan ja väittää intialaiseksi. Olen käynyt yhdenlaisen intialaisen päähieronnan kurssin ja se on kyllä taivaallisen rentouttavaa.
Totta, mutta olen myös ollut katsomassa opetusta ja minua hieronut teki mielestäni samalla tavalla.
No. 8
Minulle tehtiin nuo molemmat kertakäynnillä. Olo oli aivan taivaallinen!