Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko juhlineet 3-v kaverisynttäreitä?

Vierailija
07.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kaverit oli naapuriston lapsia vanhempineen. Olin tuolloin kotona ja oltiin tosi paljon yhdessä äitien kanssa ja lapsille järkätään aina kunnon kemut.



Nyt syksyllä tulossa 4-v. synttärit ja oon jo mitettinyt, kutsuttaisko lapsia ilman vanhempia, mutta silloin täytyis rajata osa nuoremmista pois ja muutenkin vähentää määrää...

Vierailija
2/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tulee vanhempineen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kokisi raskaaksi jos joku vaan toisi ja hakis lapsen parin tunnin päästä. Tosin äideille aina kahvi, kakku ja skumppa maistuu, joten taitavat tulla kaikki mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä