Pissatulehdus.. (ov)
EIlen illalla meidän 1v 10kk ikäinen rupesi yhtäkkiä itkemään ja meni kyyryyn ja näytti pippeliä että kipeä. Tätä teki jonkun kerran. Sitten huomasin että vaippaan oli tullut verta, pissasata ei tiETOAKAAN.
Yritti monta kertaa pissata eikä onnistunut, suihkut ja muut kokeiltiin.
No päivystyksestä saatiin antibiootti joka aloitetaan vasta sitten kun pissanäyte on saatu otettua vaan miten otat pissanäytteen kun pissa ei tule?
Kommentit (7)
nyt välittömästi ihan oikean lääkärin puheille!
Onko juonut? Ja silti ei tule?
Lääkäriin...
Hitsi mikä lääkäri. Käskee vain särkylääkettä antamaan, kun lapselta ei tule pissaa.
Minulta otettiin lapsena neulanäyte kun tulehduksen takia ei kyennyt pissimään. Nyt äkkiä lääkäriin!
Pitää lähteä näyte viemään nyt tk:hon.
Ja tosi pirteä on ollut, silloin kun pissata yrittää niin silloin itkee. Muuten ei kyllä edes tietäis että on jotain.
voi olla virtsaumpi joka on vaarallista. nyt soitat heti päivystykseen!