Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi naisia ei kiinnosta miehet, joita ei kiinnosta naiset?
Kommentit (7)
Koska naisia ei kiinnosta miehet, joita ei kiinnosta naiset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miksi miehiä ei kiinnosta naiset, joita ei kiinnosta miehet?
Koska miehiä joita kiinnostaa miehet, kiinnostaa miehet, joita ei kiinnosta naiset.
Tähän kiteytyykin koko mgtow-filosofia. Ainakin tämän palstan mukaan.
Kyllä minä ihkutan homoja, nörttejä ja vielä homonörttejäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuohan on hyvä asia. Olisi aika yksipuolinen suhde, jos nainen on kiinnostunut miehestä, mutta miestä ei voisi vähempää kiinnostaa. Haluaisitko itse seurustella jonkun lesbon kanssa, joka ei edes ole kiinnostunut sinusta?
Alue: Aihe vapaa
Miksi pitäisi kiinnostaa? Eikös tuo ole vain hyvä asia, että ei kiinnosta?