Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lihatuotemainokset?!
04.06.2016 |
Miksi lihatuotemainoksissa on jotenkin idioottimaisia ja "hitaita" hahmoja. Paitsi se ylipirteä "Missä kana, siellä hyvä". Niinkö niitä tuotteita saadaan myytyä? Epäilen.
Kommentit (5)
Jos neluulee lihansyöjiä tyhmiksi? Vai onko ne idiootteja?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aivot narikkaan, ei nyt mietitä niitä ikäviä ja vaikeita asioita. Syökää kanaa, syökää kanaa!
Alue: Aihe vapaa
On huomattu. Tyhmältä näyttää mutta niin monet muutkin mainokset.